yeay (paradise)

ORIGINAL: Shygirl

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Fader så mye edder og galle folk skal ha å spy ut over Maren da. Blir helt kvalm!

Vel.... hva skal man si.....
Hun er bare personen som representerer det meste [8D]

Vel, jeg mener at hun ikke fortjener all dritten hun får skrevet om seg. Hun er jo ikke slem på noen måte, heller tvert imot, ei snill, sprudlende og glad jente. Og hvor mange gjør ikke akkurat de samme tingene som hun gjør, bare at de ikke gjør det på tv?
Nei, jeg syns folk skal slutte å fokusere på å finne noen å hakke på, og heller se de positive tingene.

ORIGINAL: *Musti*

Heia Ole 

Han er så søt han [:D]

ORIGINAL: *venter87*

ORIGINAL: *Musti*

Heia Ole 

Han er så søt han [:D]

Har likt han fra dag 1 [:)]

Fader så mye edder og galle folk skal ha å spy ut over Maren da. Blir helt kvalm!

Vel.... hva skal man si.....
Hun er bare personen som representerer det meste [8D]

Vel, jeg mener at hun ikke fortjener all dritten hun får skrevet om seg. Hun er jo ikke slem på noen måte, heller tvert imot, ei snill, sprudlende og glad jente. Og hvor mange gjør ikke akkurat de samme tingene som hun gjør, bare at de ikke gjør det på tv?
Nei, jeg syns folk skal slutte å fokusere på å finne noen å hakke på, og heller se de positive tingene.

Hun er på ingen måte slem med de tingene hun gjør, og det er sikkert mange der ute som er akkurat som henne. Men de stiller ikke opp på tv for og gjøre det. Det er forskjellen.
Hun veit nok selv at det blir nok av kommentarer, og hun valgte selv og entre det hotellet....vell vitende om hvordan ting kom til og bli.

KIM

Back
Topp