Yeaaaaah

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Eg og Malin har sovet i natt [:D][:D][:D][:D]   

Og no jobbe eg for å auke melkeproduksjonen og sørga for å ha litt ekstra mm lagra[:D][:D]  Elske min elektriske pumpe 

Så var det sovenekt igjen ja, enn om eg gjorde det samme som i går kveld[&o][&o] Malin får nok melk og har det godt, men vil ikkje sova om natten[:(][:(] 

ORIGINAL: Svartengel

Eg og Malin har sovet i natt [:D][:D][:D][:D]   

Og no jobbe eg for å auke melkeproduksjonen og sørga for å ha litt ekstra mm lagra[:D][:D]  Elske min elektriske pumpe 

Denne elektriske pumpen din, hvilket merke er det, og er den bedre enn manuell? Sliter sånn med pumpingen her, har en manuell avent pumpe som ikke er den største suksessen.. Utrolig irriterende når jeg sitter her med den sprengen og klarer så vidt å pumpe ut 20 ml..[:@] Ofte blir baby mett på ene puppen og da kunne jeg tenke meg å lette litt på trykket med pumpen på andre siden..

Siren: Avent sin pumpe [:D] Og den er genial[:D][:D] Eg tømmer det brystet Malin ikkje drikker av, fordi hun egentleg ikkje blir mett av det eine, men hun orka ikkje suge på begge. Og da får eg ut 70-80 ml[:D] 

BRAAAAAAAA[:D] flinke Malin :) Godt for deg det[:D]

Siren: Avent sin pumpe [:D] Og den er genial[:D][:D] Eg tømmer det brystet Malin ikkje drikker av, fordi hun egentleg ikkje blir mett av det eine, men hun orka ikkje suge på begge. Og da får eg ut 70-80 ml[:D] 

Det høres jo bra ut..[:)] Den manuelle til avent funket jo ikke for deg heller sant?? Kanskje det er håp for meg og da..[8|]

ORIGINAL: Siren01

Det høres jo bra ut..[:)] Den manuelle til avent funket jo ikke for deg heller sant?? Kanskje det er håp for meg og da..[8|]

Fekk knapt ut ein dråpe, men vakuemet var borte visst.. Samboeren sjekket den (på mitt bryst) [:)]

ORIGINAL: juneb

BRAAAAAAAA[:D] flinke Malin :) Godt for deg det[:D]

Men det var eit unntak for den natten visst[&o][&o]

ORIGINAL: Siren01

Fekk knapt ut ein dråpe, men vakuemet var borte visst.. Samboeren sjekket den (på mitt bryst) [:)]

Får kjøpe elektrisk jeg og da..[:)] Pris??

Back
Topp