Citti Forumet er livet 3 Des 2007 #1 Yatzi med 5 terninger: Hvor mange poeng må man ha for å få bonusen?
Citti Forumet er livet 3 Des 2007 #2 Tusen takk!! Her har det vært og er fortsatt mye sykdom! Omgangssyke og viruser[:'(] Men jeg kommer sterkere tilbake!![:D] Vi snakkes snart![:)]
Tusen takk!! Her har det vært og er fortsatt mye sykdom! Omgangssyke og viruser[:'(] Men jeg kommer sterkere tilbake!![:D] Vi snakkes snart![:)]
N Nala Elsker forumet 3 Des 2007 #3 Koselig å se deg igjen, Citti! [:)] Har lurt på hvor det hadde blitt av deg! Håper dere holder dere friske framover! [:)]
Koselig å se deg igjen, Citti! [:)] Har lurt på hvor det hadde blitt av deg! Håper dere holder dere friske framover! [:)]
kjersti72 Elsker forumet 3 Des 2007 #4 Hei på deg, kjekt å se deg :) Stemmer det på vanlig yatzy er det 63 p, 3 av hver og maxiyatzy må du ha 4 av hver, tror det blir 84 .....
Hei på deg, kjekt å se deg :) Stemmer det på vanlig yatzy er det 63 p, 3 av hver og maxiyatzy må du ha 4 av hver, tror det blir 84 .....
Citti Forumet er livet 4 Des 2007 #5 Hallo![:)] Jeg er bedre.. Nå mangler det bare at Marcus blir bra og. Idag leker han ihvertfall på gulvet![:)] Hvordan er det med dere da? Noe nytt som har skjedd?[:)]
Hallo![:)] Jeg er bedre.. Nå mangler det bare at Marcus blir bra og. Idag leker han ihvertfall på gulvet![:)] Hvordan er det med dere da? Noe nytt som har skjedd?[:)]