Yasmin

Mamma til 2

Glad i forumet
Noen som har erfaringer med disse p-pillene å dele?

Fikk resept på disse igår, men har ikke henta de ut ennå. Er så mange år siden jeg tok p-piller sist at jeg ikke husker hvilke som er bra eller ikke bra. Før har jeg tatt Trionetta (som var vel veeldig sterke og utav produksjon nå) og Loette.

2 av mine venninner har blitt gravide på dei så eg takka nei til dei[8D] kan jo væra dei er litt forandra. eine for 7 år sia og ho andre for 3 år sia.

jeg har brukt de og var kjempefornøyd. :)
Gav meg ingen bivirkninger av noen slag. Jeg blir fort "hormonell" av p-piller.

Har kommet en ny type p-piller, en etterfølger av yasmin, heter yasminelle. Den er det mye mindre hormoner i. Fikk den av legen min igår..[;)]

Jeg har brukt yasmin og cerazette og fått kjempe humørsvingninger av de..

Jeg tålte de ikke, fikk kjempe mage vondt men som du leser så er
det mange forskjellige meninger [:)]
Så du må nok bare prøve å se [:D]

ORIGINAL: Veraonica

Jeg merket ingenting når jeg gikk på di. [:D]

Eneste er vell at di er litt dyre.

Prisen får man heller bare leve med[:)] Hadde nok uansett blitt mer utgifter som en evt 3 barnsmor[8D]

Eg brukte trionetta før dei gikk ut av produksjon i mange år, nå bruker eg yasmin.. Merker ingen forskjell... :D

ORIGINAL: linnzzz

Eg brukte trionetta før dei gikk ut av produksjon i mange år, nå bruker eg yasmin.. Merker ingen forskjell... :D

Ok[:)] Hadde ingen bivirkninger eg heller når eg gjekk på Trionetta i nitten pil å bue. Då går de sikkert greitt med desse og satse eg på.

e veldig fornøyd me Yasmin eg og[:D] sko eg anbefalt noen hadde det vert de..

begynne på de me en gang eg e ferdig å amma!!![:D]

brukt yasmin siden jeg var 18, frem til rett før jeg ble gravid.. Kjempefornøyd med de. Trionetta derimot ble jeg feit, oppblåst, kvisete og sur av [8D]

Back
Topp