Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du, nå skal jeg lese meg opp så jeg klarer å tre tråd inn i den nye symaskinen min [:D] Og så har jeg kjøpt et fleeceteppe som jeg skal sy på borrelås og prøve å lage en lett pose av. Prøvekjøring kalles det [:D]
Næ, går greit. I dag har jeg tatt ansiktsmaske og brukt lang tid på badet, vært på kontorrommet vårt og skrevet søknader og generelt prøvd å holde meg unna far og datter mest mulig sånn at de får være alene. For når jeg er i nærheten har jeg en 75 cm lang personlig skygge [8|][:D]
Vi er veldig flinke til å være sammen, gubben og jeg, blir liksom aldri lei av hverandre [:D][:D]
Ja, kan tenke meg at varmepumpa er digg! [:D] Vi nyter vanngulvene våre vi også [:D]
Og du............... det tok 10 måneder (minus en dag), men NÅ GJØR DET IKKE VONDT OG VI TRENGTE INGEN GLID!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]