~Yakine~

papayamammaen

Forumet er livet

Du, nå skal jeg lese meg opp så jeg klarer å tre tråd inn i den nye symaskinen min [:D] Og så har jeg kjøpt et fleeceteppe som jeg skal sy på borrelås og prøve å lage en lett pose av. Prøvekjøring kalles det [:D]

Japp, det må vi! [:D]

Æsj [&o]
Men om det er noen trøst så har ikke jeg heller noen penger [>:][&o]

Blakkings er dritt [:o][:@]

Ja, vi stryker blakk! [:D]

Næsj, driver og søker, det er jo godt marked og bør være noen muligheter, men alt har jo søknadsfrister litt utti, så det er vanskelig å vite [:@][&o]

Så inntil videre henger vi hjemme hele familien, koselig stort sett! [:D]

Næ, går greit. I dag har jeg tatt ansiktsmaske og brukt lang tid på badet, vært på kontorrommet vårt og skrevet søknader og generelt prøvd å holde meg unna far og datter mest mulig sånn at de får være alene. For når jeg er i nærheten har jeg en 75 cm lang personlig skygge [8|][:D]

Vi er veldig flinke til å være sammen, gubben og jeg, blir liksom aldri lei av hverandre [:D][:D]

Ja, det er ingen bakdel! [:D]

Kjeder deg? Var du ikke på håtellet nå da? [;)][:D][:D]

Huff, jeg skrudde opp varmen i gulvene i dag, for det har jo blitt så kaldt ute, men nå er det kokvarmt her [&:][:D]

Ja, kan tenke meg at varmepumpa er digg! [:D] Vi nyter vanngulvene våre vi også [:D]

Og du............... det tok 10 måneder (minus en dag), men NÅ GJØR DET IKKE VONDT OG VI TRENGTE INGEN GLID!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp