~Yakine~

papayamammaen

Forumet er livet
koko di søte ku!! [:D][:D]

klem fra papayaparaplayaen! [:D]

Jada, nå er alt så meget bedre!

Enn dere? [:D]

Ja, de har kommet! Hurra!! Men nå gnager hun litt på pupsene mine da.. Jeg skulle også ha vært på ikea, for vi fikk plutselig et gavekort der og papayababyen må få innreda rommet sitt snart [:D]

Og kaffe, det bruker vi å ha, bare så det er sagt [;)][:D][:D][:D]

Jepp, er god, for vi har sånn fin greie på maskinen sånn at det alltid blir riktig blandings! [:D]

Men neste fredag skal vi på barseltreff..

Plages Sofie med tennene altså? Huff, håper det går over fort, for det er noe dritt! [&o] 

Og ja, jeg vet at jeg er ustrukturert i pratinga nå, har to små søskenbarn springende rundt her - jeg øver meg på å passe på eldre unger. Hihi [8D][:D]

Å, på døra tilogmed? Jeg lurer på hva det var, for jeg er på utkikk etter tupperwaretips sjøl [:D]

Njada, går bra med passinga, for mammaen min er jo også her. hihihi! [8D][:D] Nå skal jeg og barnefaren ut og trille barnet sånn at vi får litt fred. Vi er litt glade for at det er ni år til vi er i denne situasjonen [;)][:D][:D] (jentene er seks og ni år)

Hihi, må jo ha mamsen min med, for jeg har jo ikke peiling på unger! [8|][:D][:D]

Og ja, papayababyen har fått kjørt seg litt, men stort sett er de snille med henne, og slemme mot hverandre - nok et argument for at hun skal få en lillebror og ikke en lillesøster [8D][:D]

Back
Topp