Yakine

MajaB

Forelsket i forumet
Jeg trenger hundetips... Idag vil hun IKKE høre på noen ting. [&o] Hun tisser ute for så å komme inn å tisse igjen...
Hjelp... what to dooo??? [&o][&o][&o][&o]

Hva var det forumet du hadde igjen? Jeg fikk ikke registrert meg den kvelden, var noe feil.
 
Leste litt inne på valpeprat. Ble litt skremt... hihi[:)]
Men det er sikkert fordi jeg ikke har nok peil til å vite hvordan de mener det.
Den om bur f.eks. Jeg fikk beskjed om å legge Alex i bur av oppdretter...
Og putte henne i buret hvis hun ble for vill for da klarte hun å roe seg.
Der inne er jo det rene misshandlingen virker det som? I`m confused.....[&o]
 
Oki, merker jeg er mer ømfintlig der inne siden jeg ikke vet hva som er riktig eller galt for lille tigern
min. Vil jo ikke gjøre henne noe vondt. [&o][:D]
 
Da er det kanskje det hun forteller meg idag da, gi faen i å bestemme over meg, jeg bestemmer selv!! GRRR!!! hihi[8D]

Ligger så søtt og sover mellom putene i sofan nå. Må vel ut å tisse snart. [:)] Håper ikke hun tisser når
hun kommer inn igjen nå da. [:)] Mye i blæra idag. [:)]
 
Chanti var og litt sånn, hver gang han tisset inne bærte vi han bare ut (mens han tisset) Etter ett par uker så sto han ved døra hver gang [:)]

Det tar litt tid for disse små og lære seg rett og galt også, vi må bare være tolmodige,gratulerer med liten hund *har så lyst på jeg og, dem gir så mye glede*
 
Det gjør jo egentlig ikke så mye at hun tisser inne, er jo såvidt det er noe på gulvet. Bæsjen også, en liten kabel bare. Men når vi har vært flinke å fått til
å tisse ute er det litt kjipt å komme inn å føle at man har feilet. Men men, må vel bare ta tiden til hjelp. [:)] Hun blir jo så stolt, kommer sprettene for å få
ros når hun har tisset inne også. Vanskelig å overse henne da[&o] Men med som alt annet vil man vel få belønning for å lide litt selv også. [:)]
Går ikke ann å si nei til det trynet der vettu!![:D][:D][:D]
 
Hun får masse ros, blir som regel veldig vill av det, men fryktelig stolt! [:)]
Må vel regne med å holde på i noen mnd ja, mange som ikke blir husrene før de er opptil året så.
Men tips kan man aldri få nok av. Kanskje det går litt fortere hvis vi finner den riktige måten for oss. [:)]

Fant et tips for å få henne til å slutte å henge i buksene/føttene på oss, og det virka du gitt!! [:D][:D][:D][:D]
Ihvertfall idag! hihi
 
Hun hører ikke på meg når jeg sier nei idag... sikkert funnet ut at jeg er en tom trussel...
Men å holde hånda på snuten litt funka kjempebra, da mista hun friheten sin litt. [:)]
 
når ho tisser inne så si nei og bær henne ut.. jeg fikk bikkja mi rein når han var 8uker.. [:)] men det er noen raser som det kan ta opptil ett år med ja.. sånn som bichon frise.. de tar det lang tid med som regel
 
Back
Topp