Trin Forumet er livet 29 Mai 2008 #1 Skal drikkes ut på lørdag! Skikkelig engstelig nå kjenner jeg... Får ikke vite en pøkk - ikke en gang hva jeg skal ha på meg. [&:][&:][&:]
Skal drikkes ut på lørdag! Skikkelig engstelig nå kjenner jeg... Får ikke vite en pøkk - ikke en gang hva jeg skal ha på meg. [&:][&:][&:]
dagosi Gift med forumet Himmelbarn Novemberbarna 19 29 Mai 2008 #4 hehe skjønner godt at du er nervøs, har litt av samme følelsen, vet ingenting, men stoler på at forloveren min har luket bort ting som ikke er meg...
hehe skjønner godt at du er nervøs, har litt av samme følelsen, vet ingenting, men stoler på at forloveren min har luket bort ting som ikke er meg...
Trin Forumet er livet 29 Mai 2008 #5 ORIGINAL: Mon31 hihi..... kan tenke meg at du er spent [:D] Hihi - ja, du vet kanskje hva som skal skje, du?
ORIGINAL: Mon31 hihi..... kan tenke meg at du er spent [:D] Hihi - ja, du vet kanskje hva som skal skje, du?
Linda31 Forumet er livet 29 Mai 2008 #6 Vi skal også ha det på lørdag [:)] alt jeg vet er at jeg blir hentet kl ti [8D]
D Dreams Forumet er livet 30 Mai 2008 #7 Så spennende da[:)] Blir nok artig skal du se[:D] Så du vet når du skal ha det du da.. det gjorde ikke jeg!! Masse lykke til, kos deg masse.
Så spennende da[:)] Blir nok artig skal du se[:D] Så du vet når du skal ha det du da.. det gjorde ikke jeg!! Masse lykke til, kos deg masse.
dagosi Gift med forumet Himmelbarn Novemberbarna 19 30 Mai 2008 #8 jeg vet også, klarte å lure de som var bett til at jeg viste om det [:D]
Ett-mars-hopp Forumet er livet 30 Mai 2008 #9 Kos deg Trin! Blir nok en super dag!! Skulle vært på forrige lørdag, men forloveren min kom på legevakta med streptokokker i stedenfor... Visste ikke no før hu sa fra til gubben at hun ikke fikk ordna ferdig.
Kos deg Trin! Blir nok en super dag!! Skulle vært på forrige lørdag, men forloveren min kom på legevakta med streptokokker i stedenfor... Visste ikke no før hu sa fra til gubben at hun ikke fikk ordna ferdig.
M Mon31 Gift med forumet 30 Mai 2008 #10 ORIGINAL: Trin ORIGINAL: Mon31 hihi..... kan tenke meg at du er spent [:D] Hihi - ja, du vet kanskje hva som skal skje, du? Vet en del ja [;)]
ORIGINAL: Trin ORIGINAL: Mon31 hihi..... kan tenke meg at du er spent [:D] Hihi - ja, du vet kanskje hva som skal skje, du? Vet en del ja [;)]
S Skogtrollet Flørter med forumet 30 Mai 2008 #11 Så spennende!!! Kos deg, blir sikkert en super dag!