XXX SE RIKTIG AVSTEMMING XXX

Kriterier for skjult forum?

• 2 uker medlemskap, minst 50 innlegg i termin gruppe.

Votes: 17 60,7%
  • 1 mnd medlemskap, minst 50 innlegg i termin gruppe.

Votes: 11 39,3%

• Antall som har svart
    28
Ender med at jeg melder meg ut.
Holder meg til barnimagen istedenfor
Det ønsker vi så klart ikke. Vi vil bare at all informasjon som deles på skjult skal holdes for KUN også som er i termin gruppa :joyful:

Kjære deg..... det har da vært slik for oss alle..... vi alle var nye en gang... for de som har vært her lenge har de nokk jobbet for å bli med på både skjult - vi prøver og andre terminforum... syns tonen din er ganske frekk ovenfor andre... og «urettferdig»... ja det må man lære å takle som voksen...
i alle dager ?? Hvordan kan du få dette til å bli frekt ? Det må da være mulig å diskutere noe og være uenig i noe ? Men skjønner dette går mer på hva dere har opplevd selv en å prøve å holde en gruppe samlet. Og ja jeg blir litt provosert når man lager en avstemning , og skal i ettertid skrive at det ikke er vits fordi det ikke alle svarer likt , er ikke det en avstemning går ut på , det går ut på hvilken som får flest stemmer ;)

Ikke det jeg mener i det hele tatt.

Man kan jo også følge forumansvarligs råd og hvis vi skal senge medlemskapslengde, ØKE antall innlegg til 150 som hun skriver?

Men er helt enig med Caritatem at for øyeblikket syns jeg du har en veldig uvoksen og sur tone. Det å komme inn i skjult forum er et privilegie for alle som har vært med i forum over lengre tid.
Kjære deg..... det har da vært slik for oss alle..... vi alle var nye en gang... for de som har vært her lenge har de nokk jobbet for å bli med på både skjult - vi prøver og andre terminforum... syns tonen din er ganske frekk ovenfor andre... og «urettferdig»... ja det må man lære å takle som voksen...
Marte - ja du kan godt ha 150 innlegg om du ønsker det , jeg ønsker vi alle skal få mulighet å få være en samlet gruppe , dem har jo laget denne regelen nettopp for sånne situasjoner der man kan gå inn å endre , så alle føler seg inkludert i en gruppe vi hører hjemme :Heartred
Handler ikke om at jeg ikke klarer å vente 14 dager ekstra , men skrev at tenkt hvordan dere ville ha følt det , eller husk hvordan dere følte det , hvordan går dere det til å bli frekt egentlig ? :eek:

jeg likte ikke helt hvordan denne tråden utvikler seg, Aurora du har en tone på endel ting du sier som kan oppfattes som frekt og spydig. Mulig du ikke ser det selv, men når så mange reagerer så er det nok dessverre litt slikt.
Husk at vi skal være sammen her inne i gruppa i mange mange måneder (Håper jeg for oss alle) :) :)
Vil helst at vi alle kan ha en god tone sammen og ikke lage masse hat.

Jeg skjønner dette kan oppfattes som urettferdig, men er en god grunn til at reglene er slik de er :)
Sender alle en klem, dere trenger sikkert en :)

Back
Topp