XXX SE RIKTIG AVSTEMMING XXX

Kriterier for skjult forum?

• 2 uker medlemskap, minst 50 innlegg i termin gruppe.

Votes: 17 60,7%
  • 1 mnd medlemskap, minst 50 innlegg i termin gruppe.

Votes: 11 39,3%

• Antall som har svart
    28
Opp

opp, tenker vi gir det ut dagen?

Vil bare si til dere som stemmer nei . Tenkt om det var dere som sto i samme situasjon :)

Vil bare si til dere som stemmer nei . Tenkt om det var dere som sto i samme situasjon :)

Mange som stemmer nei har sikkert vært i samme situasjon tidligere, alle er jo nye på forumet på et tidspunkt ;)

For min del handler det mer om å unngå å få troll inn, har sett det har vært en del på generelt i sommer, ønsker ikke å stenge ute noen som faktisk hører til på mai2021 :Heartpink

Mange som stemmer nei har sikkert vært i samme situasjon tidligere, alle er jo nye på forumet på et tidspunkt ;)

For min del handler det mer om å unngå å få troll inn, har sett det har vært en del på generelt i sommer, ønsker ikke å stenge ute noen som faktisk hører til på mai2021 :Heartpink
Tenker at vist dem har vært i samme situasjon tidligere , så skjønner dem jo hvor kjedelig det er for oss som faktisk hører til gruppen og kanskje er enig i at det har vært feil vurdering av tidligere grupper og nekte folk avgang og ikke skal få lov når vi utfyller alle andre krav , nett troll gidder ikke å prøve i to uker for å komme inn i en gruppe , i så fall venter dem lett i en mnd også ;)
Det eneste dere faktisk oppnår ved å stemmer nei er å stenge oss ute i en gruppe vi faktisk hører til ..

Tenker at vist dem har vært i samme situasjon tidligere , så skjønner dem jo hvor kjedelig det er for oss som faktisk hører til gruppen og kanskje er enig i at det har vært feil vurdering av tidligere grupper og nekte folk avgang og ikke skal få lov når vi utfyller alle andre krav , nett troll gidder ikke å prøve i to uker for å komme inn i en gruppe , i så fall venter dem lett i en mnd også ;)
Det eneste dere faktisk oppnår ved å stemmer nei er å stenge oss ute i en gruppe vi faktisk hører til ..
Nå kan det hende hormonene mine løper usympatisk rundt her, men det er bare snakk om 14 dager :) Tenk at svangerskapet varer 20 ganger så lenge som det man eventuelt på vente :cat:

Jeg synes selv at 1 måned som medlem er helt greit, ja alle har vært ny men det er ikke en rettighet å få tilgang til hemmelig forum men et privilegium til dedikerte medlemmer :) De fleste termingruppene endrer ikke på disse reglene.
Ja jeg har faktisk selv måtte vente på en gruppe, og det var for oss som har mistet etter uke 12 !!

Jeg synes reglene burde være som de er :)
1 måned går veldig fort :)

Det står uansett ikke per nå nå spennende på hemmelig da gruppen har vært nå feil med også :)

Legger også til dette, skrevet av Forumansvarlig:

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig.
Husk at skjult gruppe er deres gruppe der dere sammen bestemmer.

Vi ser jo allerede nå at det ikke er enstemmig her, så da tror jeg dessverre reglene består.

Nå kan det hende hormonene mine løper usympatisk rundt her, men det er bare snakk om 14 dager :) Tenk at svangerskapet varer 20 ganger så lenge som det man eventuelt på vente :cat:
Ja det er snakk om 14 dager , så skjønner ikke helt hva som er så farlig med å gå ned på dem 14 dagene ? Tenkt hvordan du ville ha følt det om du var i samme situasjon ;) er flere her inne som ikke har meld seg inn i babyverden før vi faktisk ble gravide , og vi har jo så klart like lyst å være en del av den gruppen som dere har , hvorfor skal vi gjøre så forskjell ?

Handler
Legger også til dette, skrevet av Forumansvarlig:

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene:
  • Hvor lang tid man har vært medlem
  • Hvor mange innlegg man har skrevet før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.

Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig.
Husk at skjult gruppe er deres gruppe der dere sammen bestemmer.

Vi ser jo allerede nå at det ikke er enstemmig her, så da tror jeg dessverre reglene består.
Dette skal vel gå på en avstemning på hvilken som vinner og får flest stemmer på lik linje som MayDay ble valgt ..

Er også 1 stemmer i fra at vi er dobbelt så mange for en i mot ;)

Handler

Dette skal vel gå på en avstemning på hvilken som vinner og får flest stemmer på lik linje som MayDay ble valgt ..
Står vel i innlegget fra forumansvarlig at man skal være enstemmig om det her, sånn var det aldri ang navn. Men jeg har gitt stafett pinnen over til Vanillaflower, jeg klarer ikke det her idag :bookworm:

Står vel i innlegget fra forumansvarlig at man skal være enstemmig om det her, sånn var det aldri ang navn. Men jeg har gitt stafett pinnen over til Vanillaflower, jeg klarer ikke det her idag :bookworm:
Står at man skal bli enig som en gruppe ja ! Når man har laget en avstemning på det så er det den med flest stemmer som teller , eller er det sånn at dere skal bytte om på "reglene " fordi det ikke går deres vei ?

Er også 1 stemmer i fra at vi er dobbelt så mange for en i mot ;)
Kjære deg..... det har da vært slik for oss alle..... vi alle var nye en gang... for de som har vært her lenge har de nokk jobbet for å bli med på både skjult - vi prøver og andre terminforum... syns tonen din er ganske frekk ovenfor andre... og «urettferdig»... ja det må man lære å takle som voksen...

Står at man skal bli enig som en gruppe ja ! Når man har laget en avstemning på det så er det den med flest stemmer som teller , eller er det sånn at dere skal bytte om på "reglene " fordi det ikke går deres vei ?
Ikke det jeg mener i det hele tatt.

Man kan jo også følge forumansvarligs råd og hvis vi skal senke medlemskapslengde, ØKE antall innlegg til 150 som hun skriver?

Men er helt enig med Caritatem at for øyeblikket syns jeg du har en veldig uvoksen og sur tone. Det å komme inn i skjult forum er et privilegie for alle som har vært med i forum over lengre tid.

Jeg synes det er trist jeg ikke får vært med på gruppen helt fra starten av. Synes det ødelegger mye (det å bli kjent med alle og føle mer tilhørighet). Men regler er regler.
Jeg respekterer det selv om jeg ikke er helt enig. Så vi andre burde ikke lage dårlig stemning, admin gjør sikkert så godt de kan :)

Jeg synes det er trist jeg ikke får vært med på gruppen helt fra starten av. Synes det ødelegger mye (det å bli kjent med alle og føle mer tilhørighet). Men regler er regler.
Jeg respekterer det selv om jeg ikke er helt enig. Så vi andre burde ikke lage dårlig stemning, admin gjør sikkert så godt de kan :)
VI prøver så godt vi kan og høre på allerede oppsatte regler og så klart alle medlemmene her i mai termin❤️

Men da lurer jeg på om vi lager en NY avstemming med da nye regler.

Back
Topp