XuperBs vei mot familieforøkelse

Jeg syns jo den er urettferdig sterk til å være skyggestrek, men klarer ikke å tro på at det skal være noe annet.

Her er en av testene med skygge på fra forrige pp:
_20170827_213130-jpg.231302

Denne er jo litt redigert for å få den lysere, gadd ikke styre med noe annet enn å beskjære bildet på den jeg la ut fra idag.

På den testen ser jeg faktisk ikke strek her på mobilen! Så jeg stemmer for at det er babystrek du har nå! Er alt for sterk til å være skygge! :o

Håper, men vet jo hvordan de testene er. Krysser alt jeg har ❤️

På den testen ser jeg faktisk ikke strek her på mobilen! Så jeg stemmer for at det er babystrek du har nå! Er alt for sterk til å være skygge! :eek:

Jammennei? :eek::eek::wideyed::nailbiting:

Håper, men vet jo hvordan de testene er. Krysser alt jeg har ❤️

Det er det jeg også vet, så tør ikke tro på noe annet enn skygge ... Hvorfor i pokker kunne jeg bare ikke hatt litt viljestyrke og ventet til onsdag som planlagt?? :rolleyes:

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Det er det jeg også vet, så tør ikke tro på noe annet enn skygge ... Hvorfor i pokker kunne jeg bare ikke hatt litt viljestyrke og ventet til onsdag som planlagt?? :rolleyes:

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Viljestyrke suger :P

Æææ, så spennende!! Helt håpløs om en så tydelig strek er skyggestrek. Håper jeg får muligheten til å si "hva var det jeg sa?" om et par dager :smiley-bounce015

Æææ, så spennende!! Helt håpløs om en så tydelig strek er skyggestrek. Håper jeg får muligheten til å si "hva var det jeg sa?" om et par dager :smiley-bounce015

Det håper jeg også du får!

Syns jo det er rart at den dyppet i vann ikke får skygge, selv ikke flere timer etterpå. Men kan jo være fargestoffet i den ene strimmelen som er koko.

Men på det negative bilde vil det vel ikke vises strek hvis det er skygge?

Ååååå, jeg håperhåperhåper at dette ikke er en lureskygge, men en ordentlig babystrek❤️❤️❤️

Vil det ikke? :wideyed:

Ja. Men. Det vises jo på det negative jeg la ut av enkelttesten også. Men. Vil altså ikke skyggestreker komme frem?

:eek::eek:
Da ville den nok hatt en annen farge enn den rosa streken vedsiden av på det negative også. De er jo samme fargenyanse hvertfall.. Men uansett ser jeg streken på normale bilde også, var derfor jeg tenkte å få det negativt også.

Da ville den nok hatt en annen farge enn den rosa streken vedsiden av på det negative også. De er jo samme fargenyanse hvertfall.. Men uansett ser jeg streken på normale bilde også, var derfor jeg tenkte å få det negativt også.

Blir spennende å se. Vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen med å teste. Vi skal jo ikke prøve i oktober og november, og testene går ut i desember, så er bare å bruke de opp. :hilarious:

Og hvis det skulle vært noe med testene så burde det vel blitt strek på den dyppet i vann også eller? I alle fall en grå?

Det blir noen lange dager. :confused::confused:

22054362_10155599243585941_532682781_n.png

Bittelitt redigert lys på.
Men ja, den med vann burde vel også reagert tror jeg :)

Så spennende! Og jeg ser helt tydelig atrek jeg og! Krysser fingrene for babystrek og sender masse babystøv din vei!

Når blir neste? :)

22054362_10155599243585941_532682781_n.png

Bittelitt redigert lys på.
Men ja, den med vann burde vel også reagert tror jeg :)

Vi får se hvordan det utvikler seg. :)
Så spennende! Og jeg ser helt tydelig atrek jeg og! Krysser fingrene for babystrek og sender masse babystøv din vei!

:Heartred

Dessverre vises skygger på negative bilder også (etter erfaring på mine skyggestreker), MEN jeg tror fortsatt dette er babystrek ;)

Ja, mener jeg har sett det samme men var ikke sikker. På forrige runde med skyggestreker så tror jeg ikke de kom frem på negative bilder da, men de strekene var vesentlig svakere. Håper du har rett. :Heartred

Når blir neste? :)

Ikveld. Fyker på do nå og så skal jeg klipe igjen til jeg gulner i øynene og så teste. :knegg:

Da gleder jeg meg til ikveld ❤️ (så kan du sende babystøv så jeg joiner juni 2018)

Back
Topp