XuperBs vei mot familieforøkelse

Har vært skikkelig knallvær i dag også, og både i går og i dag har jeg gått lange gode turer i solskinn. Kjenner at det gjør underverker for psyken, og det er så godt å kjenne på at formen bare blir bedre og bedre.

Har enda ikke spottet i dag, så jeg har et ørlite håp om at lutealfasen er på over 9 dager denne runden. Krysser fingre for det, for det er da nok av småtterier galt med forplantningsevnen min om ikke jeg skal ha defekt lutealfase oppå det hele. :knegg: Den var på 11 dager i pp 5 (vet det fordi jeg tempet). I pp6 noterte jeg CD 16 som mest sannsynlig el-dag, og da var den på hele 13 dager om det stemmer. Så det blir spennende denne gangen, om det har rettet seg. Jeg er 99% sikker på at EL var på CD 15 denne gangen. Tenk så bra om lutealfasen har ordnet seg såpass at den er på 12-13 dager da? Det er mye bedre enn 7-9 det. :D

❤️❤️

Krysser fingrene for lutealfase på minst 12 dager! I alle fall et godt tegn at du ikke spotter enda [emoji4] håper nå enda på en spire jeg da, uavhengig av om du har symptomer eller ei [emoji6]

Da er du 10 dpo i morgen? Hvordan er magefølelsen? :)

Magefølelsen sier at det ikke er noe. :) Mangler alle tegnene som var på plass sist, av både ømme bryst, festeblødning og metallsmak i munnen (den kom riktignok ca 10 DPO den, men tviler på den dukker opp til imorgen). Har i grunn bare innfunnet meg med at det ikke blir noe før etter jul. :)

Har ikke velta meg ut av senga enda. Fridag. :p Mensen kommer ikke idag da, sjekka tempen og den var 36.52. Dvs alt for høy til at det blir tr besøk idag. Går mot lf på 10+ dager. :D

Jeg temper jo ikke fast, men vet jo hva tempen min ligger på før og etter el så kan bruke den til å sjekke sånt. :p

Jeg snubla og falt inn i skapet med g-tester. Og som jeg angrer nå for jeg fikk selvsagt skygge på den. Og selv om jeg vet det er skygge så tuller den fælt med hodet mitt....

_20170925_095444.JPG

Negative Image_1506328085570.jpg

Skulle ikke vært lov. Jeg er ferdig med strimmeltester når jeg har brukt opp denne (for nå når jeg først har begynt å teste, så... :smiley-ashamed005).

Den ser jo ut som babystrek og ikke skygge! Sku hørt gispet mitt når jeg bladde nedover her nå, hehe! :p Seriøst, må være baby ❤️❤️

Jeg ble bare forbanna når jeg så den, siden jeg er så sikker på at det er skygge (syns den er grå og "feil"). :smiley-ashamed005:knegg:

Når kom streken a? Er bildet av tørket test?
Skjønner at det er frustrerende med skygger! Syns jeg og :(

Usikker på når bildet ble tatt, men det er mellom 4 og 10 minutter en plass. Jeg sleit med å få fokuset på rett plass og fant ikke noe hårnål. :p Streken vistes rundt 3 minutter (kikka ikke på den før da), men var tydeligere når testen tørka selvsagt. Men er ikke farge på den. :shifty:

Usikker på når bildet ble tatt, men det er mellom 4 og 10 minutter en plass. Jeg sleit med å få fokuset på rett plass og fant ikke noe hårnål. :p Streken vistes rundt 3 minutter (kikka ikke på den før da), men var tydeligere når testen tørka selvsagt. Men er ikke farge på den. :shifty:
Ny test i morgen da? Jeg har ikke mistet troa enda ihvertfall XuperB;) ❤️❤️

Ny test i morgen da? Jeg har ikke mistet troa enda ihvertfall XuperB;) ❤️❤️

Nå har jeg åpna testeballet, så da ryker jeg vel på en i morgen også ja. Ikke noe vits å holde igjen nå. :knegg: Og så er det jo en stemme i hodet som sier at andres skygge-lignende streker blir babystreker, så kanskje ... Og det er derfor jeg egentlig ville vente med testing. Skygger tuller så med hodet og følelsene mine. :p

Nå har jeg åpna testeballet, så da ryker jeg vel på en i morgen også ja. Ikke noe vits å holde igjen nå. :knegg: Og så er det jo en stemme i hodet som sier at andres skygge-lignende streker blir babystreker, så kanskje ... Og det er derfor jeg egentlig ville vente med testing. Skygger tuller så med hodet og følelsene mine. :p
Spennende :) Sant det, derfor jeg syns din er mer babystrek enn skygge og :)
Teite lurestreker :(

Ikke så lenge etter jeg tok testen dyppa jeg en i vann, nå har begge to tørket og ser slik ut:
_20170925_112441.JPG

Er jo ikke gyldig strek så lenge etter fristen, men det er jo en klar forskjellig på dem. Kanskje jeg ligger litt høyere enn normalt på hcg til vanlig? Det er jo supersensitive tester...

Det der kan virkelig ikke vær skygge! Den ser jeg så tydelig :eek:

Jeg syns jo den er urettferdig sterk til å være skyggestrek, men klarer ikke å tro på at det skal være noe annet.

Her er en av testene med skygge på fra forrige pp:
_20170827_213130-jpg.231302

Denne er jo litt redigert for å få den lysere, gadd ikke styre med noe annet enn å beskjære bildet på den jeg la ut fra idag.

Jeg snubla og falt inn i skapet med g-tester. Og som jeg angrer nå for jeg fikk selvsagt skygge på den. Og selv om jeg vet det er skygge så tuller den fælt med hodet mitt....

Vis vedlegget 233099

Vis vedlegget 233100

Skulle ikke vært lov. Jeg er ferdig med strimmeltester når jeg har brukt opp denne (for nå når jeg først har begynt å teste, så... :smiley-ashamed005).

Men hallo, dette kan da ikke være skygge..?

Men hallo, dette kan da ikke være skygge..?

Syns ikke den er rosa, så kan dessverre være det. :sorry: Vi får se hvordan det utvikler seg, kjenner jeg ble litt nervøs. :wideyed:

Back
Topp