Takk! Jeg håper virkelig det løser seg fint for dere også. Kanskje vi er heldige og havner på samme termingruppe, selv om jeg vet det er vanskeligere for dere. Men lov å håpe dere har litt mer flaks framover.
Nei dessverre, de kan jo forebygge til en viss grad med blodfortynnende når de vet man har hatt svikt tidligere. Håper morkaka holder såpass lenge at om den skulle svikte neste gang, så gjør den det på et tidspunkt hvor babyen kan forløses og ha en sjans. Nå hadde lillegutt vært alt for liten til å ha klart seg uansett. Med tett oppfølging så vil de forhåpentligvis avsløre det kjapt. Aller helst håper jeg morkaka oppfører seg pent neste gang.
Det var veldig godt å vite at ikke det er noe helsemessig med oss ja, og at det ikke var noe arvelige skumsle sykdommer i alle fall. Håper virkelig vi får klaff raskt når vi prøver igjen (sist gikk det jo godt over ett år, men da prøvde vi ikke så veldig hardt men satsa på at det skulle bli noe etterhvert. Blir litt mer prøving nå gitt, særlig siden mannen ikke lengre jobber 100 % og studerer 60 % - litt mer ork da.
).
Jeg er helt utkjørt ikveld. Nå har nok viruset sin del av skylden + at jeg har litt lave verdier av D-vitamin - men tror også det var en tung bør som ble tatt av skuldrene mine i dag. Var på trening og ble helt ferdig i kroppen etterpå, så nå har jeg dratt med meg datamaskinen til køys, og skal se en eller annen koselig film til jeg sovner.
Håper at formen bedrer seg raskt nå, jeg er lei etter to lange uker med pustevansker og klump i halsen (merkeligste viruset jeg har hatt, ingen hoste og bare moderat tett nese - men en helt tett hals med masse slim, og første uka var det som om jeg ikke fikk puste skikkelig. Råekkelt!).