XuperBs vei mot familieforøkelse

213ce54106a689dc3733525be3501c43.jpg


CD12 og bare zzznork. [emoji42] [emoji42] Ingen symptomer på el i der hele tatt, og tempen holder seg i normalområdet. Men jeg vil jo ikke ha el før neste uke uansett. [emoji4]

Nå er det bare 3 dager til avreise! [emoji41]

Så deilig at det snart er ferie! :) Håper EL kommer mens dere er borte :)
 
Ferie-el er tingen, håper jeg! :D Skal ta en el-test igjen i morgen, men usikker på om jeg skal ta på morgenen eller vente til ettermiddagen. Tanker? Jeg gidder ikke å ta mer enn en, får være måte på sløsing. :p

Har hatt en veldig fin dag i dag. Kort dag på jobb, så var jeg til samtale hos spesialsykepleieren og fikk tømt meg for endel tanker og litt frustrasjon over fastlegen etc. Føler jeg har fått et stempel pga det som skjedde, og at jeg ikke blir tatt like på alvor enda. Alt er liksom pga det som skjedde, og selv om det nok mye er en sammenheng der så bør man jo bli tatt på alvor (kanskje spesielt da?). Anyway, godt å bare lire av seg alt mulig til ei som må høre på, og som kan svare objektivt. Skal en tur til i juni, så får vi se om jeg fortsetter eller ikke. Føler jeg er over kneika nå, men må la det gå litt tid først. Det var dette med berg- og dalbane og sånt. Etterpå var jeg på trening sammen med ei god venninne + hunden hennes (som er bestisen til en av mine hunder). Vi hadde ei superfin trening i strålende sol, etterfulgt av grilling i hagen hennes. Fikk hilse på nyhunden hennes også. Valper burde komme på blå resept, var så deilig å bare snuse inn valpelukta, og bli bitt i hender og nese. :knegg: Kom hjem for ikke så lenge siden, og tror jeg kommer til å slokne som et lys ikveld.
 
Jeg ville testet på ettermiddagen :)
Så deilig dag du har hatt! [emoji173][emoji173][emoji173] valper er helt fantastisk [emoji173] jeg vil tro det hjelper like mye på babymaking som å holde en nyfødt :p
Og ja, syns du bør bli tatt mer seriøst. Trist at du skal føle det sånn [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Jeg ville testet på ettermiddagen :)
Så deilig dag du har hatt! [emoji173][emoji173][emoji173] valper er helt fantastisk [emoji173] jeg vil tro det hjelper like mye på babymaking som å holde en nyfødt [emoji14]
Og ja, syns du bør bli tatt mer seriøst. Trist at du skal føle det sånn [emoji173][emoji173][emoji173]
Haha, kanskje det? Var iallefall godt for sjela å kose valp. Golden retriever valp, og de er jo ikke søte i det hele tatt. [emoji173] [emoji173]

Mye er nok også pga språkproblemer med fastlegen, men ja.

Ehm, dukka opp el slim ikveld. Håper ikke el kommer fredag/lørdag, jeg har bestilt det til tidligst mandag! Dog går søndag også greit. Ikke tull nå da kropp. [emoji87]
 
Haha, kanskje det? Var iallefall godt for sjela å kose valp. Golden retriever valp, og de er jo ikke søte i det hele tatt. [emoji173] [emoji173]

Mye er nok også pga språkproblemer med fastlegen, men ja.

Ehm, dukka opp el slim ikveld. Håper ikke el kommer fredag/lørdag, jeg har bestilt det til tidligst mandag! Dog går søndag også greit. Ikke tull nå da kropp. [emoji87]

Hehe ja, er nok derfor de alltid bruker de valpen i reklamer osv :p
Jaaa, da er nok det en del av problemet ja. Skal jo ikke være sånn! :/
Jeg får alltid el-slim sånn opp til to uker før egget slipper. Så det kan være du har god tid :) hvor lenge skulle du være på ferie?
 
Hehe ja, er nok derfor de alltid bruker de valpen i reklamer osv [emoji14]
Jaaa, da er nok det en del av problemet ja. Skal jo ikke være sånn! :/
Jeg får alltid el-slim sånn opp til to uker før egget slipper. Så det kan være du har god tid :) hvor lenge skulle du være på ferie?
Sist hadde jeg det flere ganger over flere uker, men vanligvis har jeg ikke hatt så mye av det. Da jeg fikk el sist kom det på runde 4 med slim, men dag 2 den runden. Spennende å se hva kroppen gjør nå.

Vi skal være borte ei uke. :)
 
Så synd du ikke blir tatt seriøst. Hadde bytta fastlege tror jeg...
Står på venteliste hos en veldig dyktig en, og har gjort det siden februar. For flink lege siden ingen faller fra. [emoji14] Er venteliste på alle leger her, bortsett fra en og hun er snart 70 år...
 
b2d51f9a1f2d683e503e7eb7275eddc6.jpg


Tempen har klatret litt nedover nå. Var nede på 35.7 da jeg hadde el sist. Ellers varierte tempen stort sett mellom 35.85 og 35.95 før el. Spennende hvordan det blir nå. Hormonene var jo helt på bærtur sist, og jeg vet ikke om de har stabilisert seg helt. Tror fortsatt på el rundt mandag. Håper også det for vi er litt slitne begge to så aksjeinnlegging er ikke det vi lyster mest på. [emoji14]

Edit: Klarte ikke dy meg, og tok en el-est nå på morgenen, og den var negativ - men nå fikk jeg i det minste frem en strek som jeg så uten å bruke lupe, så det er litt stigning. Tar en i kveld også tenker jeg. Har jo tross alt godt over 40 stk så trenger ikke være gnien. :p Skal teste hver dag fremover tenker jeg, siden det ser ut til at de er på stigende kurs nå (og tempen litt fallende, om det blir en trend og ikke bare er et lite blaff).
 
Last edited:
Står på venteliste hos en veldig dyktig en, og har gjort det siden februar. For flink lege siden ingen faller fra. [emoji14] Er venteliste på alle leger her, bortsett fra en og hun er snart 70 år...
Skjønner. Håper det ordner seg fort da :)
 
Skjønner. Håper det ordner seg fort da :)

Håper det. Men, en trygghet i alle fall er at eneste hun skal gjøre når jeg blir gravid neste gang er å henvise meg til sykehuset og skrive ut resept på albyl-e. Hun har fått "oppskrift" fra sykehuset, og selv hun må da klare å følge den. Nei, jeg har ikke tiltro til legen min i det hele tatt. :p

Tok en el-test i kveld, tror ikke den var så mye sterkere enn den i morges. Gadd ikke sammenligne for begge var så veldig negative. :p Ny test i morgen!

Dagen i dag har gått kjempefort, og jeg har ikke fått gjort halvparten av det jeg skulle. Nå er det jo snart leggetid! Godt jeg ikke har så mye jobb i morgen, får jeg ordnet alt klart uten noe stress i morgen. :)
 
Håper det. Men, en trygghet i alle fall er at eneste hun skal gjøre når jeg blir gravid neste gang er å henvise meg til sykehuset og skrive ut resept på albyl-e. Hun har fått "oppskrift" fra sykehuset, og selv hun må da klare å følge den. Nei, jeg har ikke tiltro til legen min i det hele tatt. :p

Tok en el-test i kveld, tror ikke den var så mye sterkere enn den i morges. Gadd ikke sammenligne for begge var så veldig negative. :p Ny test i morgen!

Dagen i dag har gått kjempefort, og jeg har ikke fått gjort halvparten av det jeg skulle. Nå er det jo snart leggetid! Godt jeg ikke har så mye jobb i morgen, får jeg ordnet alt klart uten noe stress i morgen. :)
Godt at det er sykehuset som overtar neste gang. Virkelig ikke ok med en lege som ikke funker. Samme jobbdag her, i morra skal jeg ta igjen alt jeg ikke har fått gjort denne uka...

Happy testing :)
 
Godt at det er sykehuset som overtar neste gang. Virkelig ikke ok med en lege som ikke funker. Samme jobbdag her, i morra skal jeg ta igjen alt jeg ikke har fått gjort denne uka...

Happy testing :)

Hun er ikke så god i norsk, så blir endel misforståelser også. Og ja, veldig glad de overtar, og så er jeg og glad for at jeg MÅ da ha fått ny lege før jeg har fått barn. Om ikke så får barna her fastlegen til mannen. Hun er også dyktig.

Trives godt med deltidsjobbing kjenner jeg, bortsett fra at jeg gjerne skulle hatt mer penger. Og i denne perioden så har det vært veldig godt med både deltid OG at jeg legger opp dagene mye selv. Jeg hadde ikke klart 100% jobbing enda.
 
0bcdb28bbedc22bb0d234d9af1d417e2.jpg


Våknet en time senere enn vanlig, det er veldig unormalt her. Det har heller vært et problem at jeg har våknet for tidlig (hadde ikke på alarm). Justerte ned tenpen med 0.1 grad. Har ikke noe betydning egentlig, men syns det ser ryddigere ut. [emoji23] Negativ el test også idag.

Imorgen er det avreise! Og dagen idag blir travel så den kommer til å rase unna.
 
Fikk ikke sove igår, så sov over en time over temp.tid. Justerte den litt, men er fortsatt ikke sånn at det utgjør en forskjell.

Nå skal vi straks sette snuta mot flyplassen. Kreta, here I come. [emoji41]
 
Back
Topp