Xtremt..

FørsteBaby

BabyLykke
Er det flere som er plaget med *kremt* HARD MAGE??? Siden jeg ble på vei med reka har jeg vært xtremt plaget med hard avføring (beklager på forhånd for informasjonen)... Tar alle forhåndsregler og det er ingenting som skal tilsi at jeg skal ha det, foruten HORMONER(??). Er tilogmed laktoseintolerant, så melk har bestandig virket på slikt før, men IKKE nå.... Frustrerende.... :P

Velsignet med løs mage hver morgen siden 1 uke før ikm.. Håper det holder seg slik

Prøvd svisker?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jepp, stort problem her faktisk !!

Stort problem her også! Har veldig luftsmerter i tillegg... Håper det går over snart

Har prøvd alt som normalt sett skulle gitt meg fart på sakene, MEN IKKE F... *uffameg* :P Skal dette fortsette blir det vurdert utlagt tarm :P hehehehehe

kjenner til problemet. en god del hardere enn ellers. Merkelig at det har noe å si for tarmsystemet egentlig.. hehe

Her også, noe som gjør meg bare mer kvalm. Virker som om kroppen vil ha det ut, og at jeg brekker meg i stedet:( åt mange plommer i gårkveld, og så langt i dag har jeg ikke vært kvalm, siden magen kjennes normal igjen:)

Jeg har til vanlig en løs og lett avføring. Min har blitt "normal" :D må være hormonene ;)

Biola! Men skal du ha noe som virkelig fungerer så er det en frø blanding som heter Viseblin på apoteket. Den brukte jeg mye før da jeg har følsom tarm og til tider fryktelig vondt og forstoppet. Den reddet livet mitt :)

Sendt fra app'en :)

Uff, hard mage er ikke noe godt :( Jeg har løs avføring nå, det hadde jeg i begynnelsen av svangerskapet sist gang også. Så fikk jeg hard mage etterhvert. Tok duphalac/lactulose i sist svangerskap, det funker knall! Tenker jeg får hard mage nå også etterhvert. Så da får jeg begynne å ta duphalac igjen :) Anbefaler det!

ÅÅ akkurat nå hadde jeg blitt glad for litt hard mage for heer er magen utrolig løs og jeg flyr på do i eniga oog setter på dusjen og vasken og full sulamitt så ikke mannen skal høre hva som skjer der inne xD

Back
Topp