Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hehe.. Det er en diett.. det er nesten samme som lavkarbo, bortsett fra at her har du enda et skritt før du går over på lavkarbomat.. Her går man på lav kalori også, men siden man har lite karbohdrater også så beskytter det man kaller ketose musklene, og kroppen forbrenner reint fett.. Dette er da en suppe og shake kur, men dette er under oppfølging på treningssenter, der det er møter en gang i uken.. Noen går bare 2 uker på det man kaller helfart (supper og shake) og for så og gå over på det man kaller halvfart (det er et samme som lavkarbomat, men her kan du feks bruke shake som mellommåltid) og når man har oppnadd det man vil får man oppfølging og hjelp til å holde vekten.. man har oppfølging et helt år [:)]
Jeg har hørt noen positive, men mest negative ting om de. Jeg tror man får resultater fort, men at det kan være vanskelig å opprettholde resultatet (oppfølgingen etterpå er ikke like bra kanskje). Noen mener at det er usunne sultekurer som gjør at resultatene kommer på feil måte.
2 av mine svigersøstre har gått på det. Dem begge raste ned og halverte vekta...og dem holder vekta enda. Men så er dem veldig flinke med å tenke over på hva dem putter i munnen.