xsnox86

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Skal du være med på treffet på lørdag??[:)]

Litt ut av tema [:D]Men hvor langt er det fra drammen/oslo til sandnes a??[&:]

ORIGINAL: ~Lucky~

Litt ut av tema [:D]Men hvor langt er det fra drammen/oslo til sandnes a??[&:]

Bare 7-8 timer å kjøre - kommer du???[8D][:D]

Faen var det så langt ja [&o]
Uff så dumt altså, hadde det vært snakk om tja ett par timer hadde det jo gått men [&o]

Uff så dumt altså, hadde det vært snakk om tja ett par timer hadde det jo gått men [&o]

Nei er du gal - klart du ikke kan komme[;)] Hadde uansett vært utrolig gøy å få møtt deg IRL!!

ORIGINAL: MammaOkt

Nei er du gal - klart du ikke kan komme[;)] Hadde uansett vært utrolig gøy å få møtt deg IRL!!

DEG OG

OMG - du er jo 14 uker på vei i dag jo!
Ikke lenge til du skal på UL!! ååå så rart det er å tenke på...får masse flashbacks til terminklubben jeg. Er litt misunnlig og litt ikke hihi[:D][:D]
Hvordan er kvalmen og trøttheten din nå?

OMG - du er jo 14 uker på vei i dag jo!
Ikke lenge til du skal på UL!! ååå så rart det er å tenke på...får masse flashbacks til terminklubben jeg. Er litt misunnlig og litt ikke hihi[:D][:D]
Hvordan er kvalmen og trøttheten din nå?

Hihi ja tiden flyr [:D]

Jeg skal på UL 27 september eller var det 29 [&:]
Ja glemsk er jeg hvertfall [:D]

Jo kvalmen er bra så lenge jeg tar kvalme pillene mine, så dem tar jeg så fort jeg kjenner jeg begynner og bli kvalm, er fortsatt trøtt men det går heeelt fint [:)]

Jeg merker at jeg ble litt "kjapt" gravid igjen, føler liksom at med en gang jeg fikk kroppen min tilbake så flyttet det en ny inn og overtok den igjen
[:D]

WEE der kom sambo hjem og, men han drar igjen om 4 timer [&o]

Ja det kan du si...men trøst deg med at du er ung og sprek og at kroppen din trekker seg nok fint sammen igjen etterpå[:)] tenk så gøy med to tette da! Jeg er sååå spent på om det er gutt eller jente du har i magen din!!

Å hvor skal han hen da - jobbting?[:-][&o]

Ja det kan du si...men trøst deg med at du er ung og sprek og at kroppen din trekker seg nok fint sammen igjen etterpå[:)] tenk så gøy med to tette da! Jeg er sååå spent på om det er gutt eller jente du har i magen din!!

Å hvor skal han hen da - jobbting?[:-][&o]

Ja det er overlevering av ett stort prosjekt så henger dem "etter" og må jobbe, jobbe, jobbe for og få det ferdig.[&o]

Ja jeg er så spent selv, jeg har trodd det har vært jente hele tiden, men guttefølelsen sniker seg på hihi [:D]

Jeg hadde guttefølelse på deg tidligere (selv om jeg håpet på jente fordi jeg vet du har lyst på en av hverhihi) - men nå har jeg fått jentefølelse[:D]

Jeg hadde guttefølelse på deg tidligere (selv om jeg håpet på jente fordi jeg vet du har lyst på en av hverhihi) - men nå har jeg fått jentefølelse[:D]

Hihih satser på att du har rett, hadde vært morsomt med ei lita jente også altså [:)][:)][:)]

ROSA ROSA ROSA - butikker watch out - Lucky is soon on her way yo a place near you[:D]

hehe.. kan jeg svare her eller?? [8D][;)][:D]
nei, får ikke mulighet til å komme, junior er sjuk og jeg har så mye som jeg må få gjort. [:)]

Back
Topp