MammaTilNurket
Februar 14 :)
Heisann,
Noen som har hatt både 4 og 5, og vet om det er stor nok forskjell til at 5 er verdt 1000 kr mer?
Noen som har hatt både 4 og 5, og vet om det er stor nok forskjell til at 5 er verdt 1000 kr mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det lurer jeg på selv. Eldste har 4 men mellomste skal få en etterhvert. Men sånn jeg har skjønt det så har 5 flere funksjoner enn 4. Husker ikke akkurat hvilken i farta
Det lurer jeg på selv. Eldste har 4 men mellomste skal få en etterhvert. Men sånn jeg har skjønt det så har 5 flere funksjoner enn 4. Husker ikke akkurat hvilken i farta
Ja er fornøyd med den. Ja den har trygge soner og camera. Hvis man holder knappen på siden inne så sender den ett sos varsel til foreldrene med ett bilde. Datteren min var uheldig og gjorde det mens hu var på husken på skolen. Nå bor vi som naboer til skolen så både skolen og huset er i samme trygge sone. Den kan være litt ustabil på steder med dårlig dekning. Vi vurderte om mellomste skulle få 5 når han begynner på skolen. Men får se, det er tross alt ett år til vi skal tenke på det.Kanskje noen andre vet..
Er du fornøyd med 4? Har den de funksjonene med trygge soner og kamera for å ta bilder? Og hvor nøyaktig synes du GPSen er?
Ser 4 er på tilbud til under 1000 kr, så lurer på å kjøpe den