Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Touchskjermen er lite følsom, batteritiden er så dårlig at knapt rekker å trekke ut laderen før den må lades på nytt. Får ofte glitcher i programmet.. Ikke spesielt fornøyd.
ikke fornøyd, den er veldig treig, lite følsom skjerm, veldig dårlig dekning med den enn andre telefoner jeg har hatt, jeg får dobbel summetone av og til når jeg ringer.....
jeg bruker heller aldri tastene på den, bare touchen, knappene er så vanvittig små at jeg får som oftest opp 2 bokstaver i slengen....
det jeg kom på i farta....
ikke hailt fornøyd eg heller, som andre sie batteriet vare kanskje max 1 dag. henge seg opp, midt i ein tlf samtale blir ein brutt, vis tlf går tom for strøm og eg skrur den på i gjen, får eg opp at minnekorte ikke virke..
Har en vennine som har den.
Hun kjøpte den nettopp å allerede inne på reprasjon, etter den er tom for batteri så ville den ikke gå på utenom viss hun tok ut sim-kortet.
Hun ringte inn til selgerene å fortalte hvordan det var å de sa de kjendte godt til dette probleme, så vet ikke om jeg hadde kjøpt den :P er litt for liten også!