Xonvea

Oki, ut ifra pakningsvedlegget så kan jeg øke fra i morgen, så jeg skjønner nå at jeg må det... Ble akutt kvalm etter middag enda jeg spiste svæææært lite. Håper det funker å øke, har ligget på sofaen 80% av dagen :oops:
Håper det fungerer når du øker dosen! Jeg er fremdeles litt småkvalm og uggen av og til, men det er mye bedre nå. Jeg klarer faktisk å gå rak i ryggen nå :hilarious:

Enda flere spørsmål fra meg :wacky: kjører dere andre bil selv om dere tar disse?

Syns det er vanskelig å ta pillene på tom mage... Må jo liksom bare spise når man må når man er dårlig :oops:

Har og Afipran, den funka sånn høvelig sist gang, starter opp på den igjen :angelic:
Lykke til med afipran Jeg har selv begge på resept men bruker bare xoneva. Kjenner kvalmen trapper opp hver dag som går nå, samtidig som jeg øker dosen xoneva . Har du tatt begge samtidig eller trapper du ned på xoneva først? Hører at noen får effekt av dobbel medisin, men det må selvsagt gjøres i samråd med lege.

Syns det er vanskelig å ta pillene på tom mage... Må jo liksom bare spise når man må når man er dårlig :oops:
Har hørt at det ikke er så nøye med måltid. Jeg merker at virkningen (og bivirkning med sløvhet) kommer senere når jeg spiser et vanlig måltid rett før medisin men må ha mat i kroppen for å ikke være kvalm.

Enda flere spørsmål fra meg :wacky: kjører dere andre bil selv om dere tar disse?
Jeg tar tablett ×2 tidlig kveld og 1× ettermiddag. Kjører da til jobb (40min pendlevei). Tenker jeg må droppe kjøreturen visst jeg øker til morgen også. Da er jeg redd turen hjem kommer for tett på medisinering, merker jeg blir sløv et par timer etter inntak. Frem til nå har kveldsdosen hindret kvalme ca frem til lunsj for meg så øker det på utover dagen.

Lykke til med afipran Jeg har selv begge på resept men bruker bare xoneva. Kjenner kvalmen trapper opp hver dag som går nå, samtidig som jeg øker dosen xoneva . Har du tatt begge samtidig eller trapper du ned på xoneva først? Hører at noen får effekt av dobbel medisin, men det må selvsagt gjøres i samråd med lege.
har tatt begge samtidig

Oppdatering, er i uke 7 nå og erfaring fra sist er jeg inne i den mest kritiske fasen for kvalme. Tar 4x xoneva og 3×afipran. Sover ca 14 timer i døgnet og er kvalm med brekninger når jeg er våken. Usikker på om det er effekt av xoneva men tør ikke slutte heller i tilfelle jeg blir værre en status nå

Jeg har fått resept på xoneva i dag. Skal starte opp i kveld. Håper det funker!

Jeg har fått beskjed av legen at jeg ikke kan kjøre bil så lenge jeg tar disse om morgenen! Heldigvis bor jeg et sted med ok busstilbud.
Og herregud så dyrt det skal være da! Jeg rekner 1 eske på 6 dager (sånn ca), og det koster jo 300 kr! :nailbiting:

Går på xovena 1 morgen, en ettermiddag og 2 kveld gjort siden oppstart, og blitt noe bedre er mer små uggen enn super kvalm etter jeg startet på disse.

Før var det helt Jævli før medisiner :p

Back
Topp