Xonvea

Sprettball1

Elsker forumet
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Noen som har erfaring med denne mot svskapskvalme?
Tatt mine første to tabl ikveld, 6+1. Spent på om den funker, etter HG sist graviditet.

Kvalmen er heelt jævlig om dagen.
 
Noen som har erfaring med denne mot svskapskvalme?
Tatt mine første to tabl ikveld, 6+1. Spent på om den funker, etter HG sist graviditet.

Kvalmen er heelt jævlig om dagen.
Ingen erfaring med denne. Men hold oss gjerne oppdatert om effekten, mulig jeg er i samme situasjon om en ukes tid :dead:
 
Er spent på om du merker noe allerede? Har sendt melding til legen i dag med spørsmål om resept på denne! Måtte i sta begynne med postafen, for det hadde jeg i hus!

Denne kvalmen er det VÆRSTE! :oops:
 
Er spent på om du merker noe allerede? Har sendt melding til legen i dag med spørsmål om resept på denne! Måtte i sta begynne med postafen, for det hadde jeg i hus!

Denne kvalmen er det VÆRSTE! :oops:
Jeg mener at jeg var i bedre form, jevnt over idag enn igår. Tar en ny dose ikveld, så får jeg se det ann imorgen, kan enda øke dosen med to tabl. Har og afipran jeg kan ta i tillegg.
 
Jeg mener at jeg var i bedre form, jevnt over idag enn igår. Tar en ny dose ikveld, så får jeg se det ann imorgen, kan enda øke dosen med to tabl. Har og afipran jeg kan ta i tillegg.
Oi, kan man ta afipran i tillegg? Jeg har spydd og vært skikkelig dårlig i 4 svangerskap og alltid kun fått beskjed om å ta postafen... Men i dag sendte jeg melding til legen, så han ringte meg og skrev ut resept på den nye og ba meg ta kontakt hvis det ikke ble bedre! Det er første gang :)
 
Oi, kan man ta afipran i tillegg? Jeg har spydd og vært skikkelig dårlig i 4 svangerskap og alltid kun fått beskjed om å ta postafen... Men i dag sendte jeg melding til legen, så han ringte meg og skrev ut resept på den nye og ba meg ta kontakt hvis det ikke ble bedre! Det er første gang :)
ja, legen min sa at det gikk fint ant. Mye info i Hyperemesis gruppa på facebook.
 
Last edited:
Lykke til! Håper kvalmen blir bedre med Xoneva. Hårer at denne gjør en forskjell for mange! Jeg er selv i uke 5+1 og har begynt forebyggende med 2 tabletter kveld (etter hg svangerskap sist). Kjenner foreløpige kun på litt svimmelhet men ingen kvalme Når kom kvalmen hos dere? Husker fra sist at svimmelheten kom et par dager før kvalmen så jeg er veldig spent
 
Lykke til! Håper kvalmen blir bedre med Xoneva. Hårer at denne gjør en forskjell for mange! Jeg er selv i uke 5+1 og har begynt forebyggende med 2 tabletter kveld (etter hg svangerskap sist). Kjenner foreløpige kun på litt svimmelhet men ingen kvalme Når kom kvalmen hos dere? Husker fra sist at svimmelheten kom et par dager før kvalmen så jeg er veldig spent
Kvalmen har jeg hatt siden før positiv test, eskalerte opp 5+5, og bare blitt verre. 6+3 idag.
 
Jeg startet også på Xonvea i dag! Spent på hvordan jeg føler meg i morra tidlig!
 
Jeg og tok første dose før jeg la meg i går! Føler meg bedre i dag og sitter nå og spiser frokost uten store problemer! :Heartred
 
Jeg er enda styggkvalm til langt utpå dagen, så usikker på effekten. Brekker meg og styrer...
Har tadd en til tabl nå på morgenen, og merker nada.
 
Sniker fra august. Jeg merket ikke bedring før jeg kom på maksdose, og jeg var konstant ekstremt kvalm. Nå er jeg nesten kun småuggen. Håper den fungerer for dere andre også :happy:
 
Sniker fra august. Jeg merket ikke bedring før jeg kom på maksdose, og jeg var konstant ekstremt kvalm. Nå er jeg nesten kun småuggen. Håper den fungerer for dere andre også :happy:
Økte du på til maksdose med en gang?
 
Ikke med en gang, men økte en dag eller to før jeg egentlig skulle.
Oki, ut ifra pakningsvedlegget så kan jeg øke fra i morgen, så jeg skjønner nå at jeg må det... Ble akutt kvalm etter middag enda jeg spiste svæææært lite. Håper det funker å øke, har ligget på sofaen 80% av dagen :oops:
 
Back
Topp