Xonvea og bilkjøring

Førstegangs_23

Første møte med forumet
Hei! Jeg har slitt med kvalme og oppkast av og på hele svangerskapet. Har brukt Zofran store deler av tiden, men har nå fått resept på Xonvea og så frem til å prøve det. Føles liksom litt "tryggere". Men! Det er jo ingen, verken jordmor, fastlege eller apotek, som har fortalt at det er rød trekant på den, og jeg er helt avhengig av å kjøre bil. Jeg har kontaktet legen selvfølgelig, og venter på svar, men jeg er nysgjerrig på om noen andre har erfaring med å kombinere Xonvea med bilkjøring?
 
Ikke erfaring med dem og bilkjøring, men jeg gikk på Xonvea i starten frem til uke 18, og jeg ble veldig trøtt de første ukene da jeg gikk på dem, men det ble noe bedre etter hvert
 
Hei! Jeg har slitt med kvalme og oppkast av og på hele svangerskapet. Har brukt Zofran store deler av tiden, men har nå fått resept på Xonvea og så frem til å prøve det. Føles liksom litt "tryggere". Men! Det er jo ingen, verken jordmor, fastlege eller apotek, som har fortalt at det er rød trekant på den, og jeg er helt avhengig av å kjøre bil. Jeg har kontaktet legen selvfølgelig, og venter på svar, men jeg er nysgjerrig på om noen andre har erfaring med å kombinere Xonvea med bilkjøring?
Sniker. Lurer på hva du har fått av svar fra legen og hvordan det går?:) Går selv på xonvea og gjort det lenge, i starten var bilkjøring uaktuelt, men nå er det veldig kjedelig å ikke kunne kjøre selv til legetimer, hente i bhg når den åpner igjen osv.. Men har ikke turt å kutte de ut..
 
Back
Topp