Xonvea kvalmestillende

Shit! Ja da er jeg ikke alene om det iaf! for en snill venninne du har :Heartred :shy:

jeg tror kanskje jeg må ty til 50% sykemelding snart sånn det er nå selv om det sitter langt inne. I tillegg blitt forkjøla. Så nå kan jeg velge mellom forkjøla og spy, eller forkjøla og være ekstremt trøtt haha! Ingen av delene er optimale for 100% jobb kjenner jeg:smiley-ashamed004
Skjønner det veldig godt, jeg er 100% sykmeldt. Veldig kjedelig, men kjenner det er det riktige nå :Heartred

Jeg ble 100% sykemeldt forrige uke. Prøver meg tilbake på 50% neste uke. Satt veldig langt inne her også - Hadde sett for meg at jeg skulle bli en friskus; dere vet, ei som kommer duggfrisk inn etter å ha sprunget ei mil i åttende mnd :hilarious: I stedet har jeg ikke vært utenfor huset på ei uke, og er tydeligvis blitt en som drikker cola på sengekanten.

Ta vare på deg selv :Heartred Som min lege sa da jeg blånektet sykemelding; Jo mer du presser deg selv, desto verre kan det bli.

Jeg ble 100% sykemeldt forrige uke. Prøver meg tilbake på 50% neste uke. Satt veldig langt inne her også - Hadde sett for meg at jeg skulle bli en friskus; dere vet, ei som kommer duggfrisk inn etter å ha sprunget ei mil i åttende mnd :hilarious: I stedet har jeg ikke vært utenfor huset på ei uke, og er tydeligvis blitt en som drikker cola på sengekanten.

Ta vare på deg selv :Heartred Som min lege sa da jeg blånektet sykemelding; Jo mer du presser deg selv, desto verre kan det bli.
Det høres kjent ut haha! Veldig godt poeng legen din kom med. Håper du blir bedre snart! :Heartred

Her går det i maxdose på Xonvea + 50% sykemelding, men er likevel kvalm hele tiden jeg er våken, med masse trøbbel med mat, og den siste uken (er 8+6 nå) har jeg kastet opp 1-4 ganger per dag i tillegg til brekninger. :grumpy: Sleng på brutal trøtthet også, så er jeg ganske ubrukelig på hjemmebane. Var kvalm og dårlig forrige svangerskap også, men ikke i nærheten av dette, så lurer på om jeg ikke må be fastlegen om å få prøve andre kvalmestillende i tillegg...

Jeg har testet Xonvea men ble så utrolig trøtt av det. Så for meg ble det ikke verdt det mtp bivirkningene

Her går det i maxdose på Xonvea + 50% sykemelding, men er likevel kvalm hele tiden jeg er våken, med masse trøbbel med mat, og den siste uken (er 8+6 nå) har jeg kastet opp 1-4 ganger per dag i tillegg til brekninger. :grumpy: Sleng på brutal trøtthet også, så er jeg ganske ubrukelig på hjemmebane. Var kvalm og dårlig forrige svangerskap også, men ikke i nærheten av dette, så lurer på om jeg ikke må be fastlegen om å få prøve andre kvalmestillende i tillegg...
Er i samme båt - er 9+1 i dag. Denne siste uka har kvalmen tatt seg mye opp. Kaster opp like mye som jeg gjorde før jeg startet på x. Lurer på om den har mistet effekten eller om kvalmen bare har økt enormt i intensitet. Men tør ikke kutte ned på x i frykt for å bli verre.

Si gjerne fra om du finner noe som fungerer for deg :Heartred

Jeg tar Xonvea 2 tbl på kvelden, og ønsker ikke å øke pga bivirkninger som migreneaura. Fikk da Postafen 1-2 tbl som jeg kan ta ved behov i tillegg på dagtid. Er fremdeles kvalm, og kaster opp 1-4 ganger daglig, men allikevel bedre enn sist svangerskap. Så sykt kjipt å være så lamma av kvalme. 100% sykemeldt, og det kjennes riktig ut nå, men så sykt kjedelig.

Back
Topp