Xonvea erfaring?

H-40614617

Første møte med forumet
Hei dere!
Jeg begynte med Xonvea for to kvelder siden grunnet mye kvalme, og det ser ut til at to tabletter på kveldstid har god effekt på kvalmen, noe som er helt fantastisk. Det som derimot bekymrer meg er hvor utrolig trøtt jeg blir dagen etter. Jeg er sykemeldt frem til kommende fredag for å se om jeg fikk kvalmen under kontroll, og planlagte å dra på jobb igjen etter det grunnet ferietid og at det alltid er kritisk med folk i ferier. Men de to siste dagene hvor jeg har tatt xonvea har jeg ikke fått opp øynene før tidligst 12, og er svimmel og trøtt en god stund etter.
Noen som har prøvd å ta kun 1 tablett istedenfor 2 kanskje? Litt rådvill her for hvordan dette skal gå :rolleyes:
 
Jeg brukte Xonvea en god stund under forrige svangerskap. Trettheten gikk over etterhvert :) Mener å huske den var verst den første/de to første ukene (husker ikke nøyaktig), så ble det bedre :) Mener å huske jeg tok 2 tabletter kveld og 1 på morgenen
 
Jeg måtte gradvis øke til maxdose for å få nok effekt, men det var jammen nydelig å ha noe som fungerte mot kvalmen! Var sinnsykt trøtt og svimmel første to ukene, men det gikk seg til!
 
Back
Topp