x

Ikke gravid igjen, men håper på 3-4års forskjell..da vi skal bygge hus om en stund og har ikke plass til å ha 2barn hvor vi bor nå:)

Er et lite mirakel uhell på gang her. Prøvde ikke og gikk på prevansjon. Termin i august blir vel 20 mnd mellom de

Absolutt ikke! Skikkelig flott overaskelse! Altså.. da sjokket slapp ;) Hva med dere? :)

Hehe, her var det mer eller mindre planlagt.. Fikk tilbake mensen 3 måneder etter fødsel, og så hoppa vi egentlig bare i det:) Hadde lyst på 2 tette, så vi lot det skje når det skjedde :)
Men blir mange år til neste gang nå, kroppen min er totalt utslitt!! ;p

Hehe, her var det mer eller mindre planlagt.. Fikk tilbake mensen 3 måneder etter fødsel, og så hoppa vi egentlig bare i det:) Hadde lyst på 2 tette, så vi lot det skje når det skjedde :)
Men blir mange år til neste gang nå, kroppen min er totalt utslitt!! ;p
Fikk aldri mensen jeg :p Kroppen er sliten ja.. Har jenta deres begynt i bhg eller skal du ha henne hjemme med deg?

Jeg håper jeg er gravid nå, men tviler sterkt på det. Vi tar det som det kommer. Storesøster går i hbg, lillesøster skal være hjemme, så jeg håper jeg får et fint svangerskap 3 gangen.

Back
Topp