x

Hvilken vogn har du? Emmaljunga Scooter
Fornøyd? Ikke fornøyd? Veldig fornøyd. Lettere enn Simo'n vår og tar mindre plass.
Fire hjul? Ja

Har sett på Bumbleride indie, den er ny her i Norge. Vognguiden.no har den og helti100.no har den. Koster nå 4000 kr. Er en trehjuling som kun veier 9 kg. Den sammenlignes med mountain buggy urban jungle blant annet :) Vi skal kjøpe den tenker vi, de må bare få den på lageret på helti100, så kan vi hente den der :)

Babyjogger City Elite.
Helt fantastisk god vogn på alle måter!

Cinnamon* skrev:
Babyjogger City Elite.
Helt fantastisk god vogn på alle måter!

Sign. Er veldig fornøyd med den vogna.

Ho, så mange med Simo og Emmaljungavogner som må ha seg en annen sportsvogn! Er glad jeg kjøpte Mountain buggy først som sist jeg! Har brukt den fra hun var liten, som bagvogn og nå som sportsvogn. Elsker vogna!

Kvælpklein! skrev:
Ho, så mange med Simo og Emmaljungavogner som må ha seg en annen sportsvogn! Er glad jeg kjøpte Mountain buggy først som sist jeg! Har brukt den fra hun var liten, som bagvogn og nå som sportsvogn. Elsker vogna!

Dette handler vel mer om behovet enn at man må kjøpe seg en annen vogn enn Simo eller emmaljunga. Jeg hadde bare tfk joggster og buggster nå, men jeg liker å bruke bag lenge, da mener jeg nærmere ett år. Så jeg kjøpte meg en Simo i tillegg. Og barnet skal i barnehagen slipper jeg å huske å ta med vogn hverdag, for jeg har jo to uansett. Til hi, nå vet ikke jeg om du vill ha trille eller en god sportsvogn? Men jeg anbefaler tfk joggster. Det er en trehjuling, som er god å trille, stabil og stor og deilig sportsvogn. Om du er ute etter enn god trille så er jeg veldig glad i tfk buggster. Det er en trehjuling dette også, den er lett og tar liten plass i bilen:)

zilje85 skrev:
har en mountain buggy,kjempefornøyd med denne,den har 3 hjul og er super å trille

enig

Vi har en Emmaljunga City Cross og en Emmaljunga Scooter, elsker begge to, men liker City Crossen best, men den er dyrere enn Scooteren. :D

Vi har Babyjogger City Mini. 
Den er veldig enkel å trille, det er superenkelt å legge ned ryggen, og den slås sammen med et enkelt grep... Den har stooor kalesje og skygger kjempefint for solen. Kan brukes i mange år!  LOVE IT!! 
Den blir helt flat og tar veldig liten plass i bilen. 

http://www.youtube.com/watch?v=NbpZRBcx1O8&feature=related

da ville jeg kjøpt en teutonia s3 eller beyou.. den ene har 3 hjul, den andre 4 - hvorav de to foran er små.
Det er vendbart sete, og for meg er det nesten det aller viktigste. En liten baby har ikke godt av å sitte vekk fra den som triller. Det blir for mange inntrykk å fordøye, for mange lyder og babyen vet ikke hvordan h*n skal reagere på alt sammen.. :)

Beyou er også veldig lett og veldig liten sammenlagt :)

Emmaljunga scooter s. To små svingbare hjul foran. Veldig fornøyd! Men ville nok ikke kjøpt den til en så liten baby, for du kan ikke ha sittedelen vendt mot deg og det er ikke full liggestilling. Men når du har simo som hovedvogn, så kan det jo gå greit allikevel til småturer.

Bugaboo cameleon. Veldig fornøyd med den og, men den er dyr! Litt stiv, men veldig praktisk, liten og lett. Vendbart sete.

Har også emmaljunga city cross, men det er kanskje ikke noe vits å vurdere den når du har en simo.

Ellers synes jeg brio go ser fin ut! Eller en trille med vendbar sittedel som f.eks. bugaboo bee.

Back
Topp