x

Jepp, er på album nr to til storesøster, og har allerede scrappet ultralydbildene av babyen i magen :)

jeg har tenkt å scrappe :) har ikke født ennå, men med en gang magen blir mindre, så vil jeg sette meg i gang. Jeg har tenkt å ta utgangspunkt i bøker som "Boken om meg" eller "Babykrønikken".

Jeg hadde en plan om å lage et slikt album, men det har ikke blitt noe ordentlig enda. Har jo selvsagt scrappet en del bilder av henne, men jeg har blitt hardbarka kort-maker i stedet. Trodde aldri jeg skulle bli en som gadd å lage så mye kort, men i stedet sliter jeg med å scrappe fotografier og album-sider. Tror jeg skal gå for samme metode som mamma, altså kjøpe et album med papirsider og så klippe og lime inn bilder, gjøre det ganske enkelt og med litt klistremerker og sånt, og skrive tekst til bildene. Så må jeg bli venner med fotoalbumet og få tak i noen slike til resten av bildene. 

Kjempenydelig altså! Du ga meg inspirasjon nå! Sliter voldsomt med inspirasjon, motivasjon og evnen! Og så får jeg prestasjonsangst:-S
  Forslag til flere blogger som scrapper babyalbum???

Jepp, begynte mens jeg var gravid, skrev om første UL, første spark etc.

Prøver å "jobbe" med det hver gang vi har en milepel, som når hun gjør noe for første gang, etter dåpen etc. 

Oj, nå ble jeg nesten inspirert til å starte igjen også :P
Har sikkert 10 album til Gabriel, men bare 1 til Luis stakkar... Må komme i gang igjen altså..
På den gamle bloggen min brukte jeg å legge ut en del bilder av det jeg gjorde, ble litt bakover bare..

http://www.idamverden.blogspot.com/

Kiwi87 skrev:

toneany skrev:
Forresten, om noen kunne vært interessert, så er jeg ganske fornøyd med denne layouten jeg scrappet av Sofie for lenge siden.

http://felixiren.blogspot.com/2010/03/du-er-sa-nydelig.html

Måtte bare se på LO-ene mine nå som det ble snakk om album-scrapping. 

Denne var kjempefin! Så flink du er 

Tusen takk. :)
Det er gøy å lage slike sider også, men jeg kjenner at det er litt for mye for meg å lage et helt album på den måten, så jeg tror jeg gjør det på en enklere måte, så får hun et slikt album i tillegg, med det jeg har laget til nå. :p

Back
Topp