X faktor

namba

Forumet er livet
kunne like så godt ha byttet navn til seX faktor. Jeg vet ikke av programmer med høyere sexapell jeg.

tenkte på det da jeg så lise i dag.. og................................... det programlederen hadde på seg.. jeg skjønner ikke at man klarer å gå med noe sååå kort jeg[&:] men nå har jeg litt komplekser da.. [8D]

Ja, det er knapt nok annet enn makrominiskjørt på det programmet og horestøveletter og utringninger.

Ja, jeg liker det jeg også. Dvs jeg liker auditionsomgangene jeg. Resten ser jeg bare av gammel vane. for meg må de bare kle seg så mye eller lite de vil. Det er ikke pupper og lår jeg ser på.[;)]

ORIGINAL: namba

Ja, jeg liker det jeg også. Dvs jeg liker auditionsomgangene jeg. Resten ser jeg bare av gammel vane. for meg må de bare kle seg så mye eller lite de vil. Det er ikke pupper og lår jeg ser på.[;)]

haha.. der er vi like.. jeg elsker auditionene..[8D][:D][:D][:D]

men det er ikke puppene og lårene jeg ser på heller........................ men............................................................................................ tommy er jo ikke såå verst å se på da.. (men han røk jo iut i dag)

Ja, han er sjarmerende.[:)] Jeg ser aldri på hvem som går ut jeg, så det bruker ikke jeg å få med meg før jeg ser hvem som mangler uka etter.[:D]

Kunne ønske Gabrielle ikke gikk ut jeg.
Men må helt ærlig si at jeg bare har reagert på klærne ett par ganger - da Charlotte gikk i "pysj" og da hun ene fra Shackles fikk vist litt for mye..

Jeg er mest irritert over Charlottes manglende evne til å være en god programleder - syns hun blir forferdelig masete[>:] Og så kjipt med Tommy som røyk ut - Lise viser jo nesten aldri hvem HUN er, bare kopierer andres væremåte. Ja, ja - ikke bare bare gitt[&:]

Morsomt at man oppfatter folk så forskjellig - jeg synes Tommy skulle gått ut for lenge siden - og han derre chand da.... [&:]

Programlederen er et kapittel for seg - snakk om å være forhåndsprogrammert og ikke høre på intervjuobjektene sine i det hele tatt. I går var det vel kompisen til Tommy som ropte; bare gi alt, tommy, gjør ditt beste (eller noe sånt), og så sier charlotte; og har du noen siste råd til TOmmy [8D]

ORIGINAL: lenemor

Morsomt at man oppfatter folk så forskjellig - jeg synes Tommy skulle gått ut for lenge siden - og han derre chand da.... [&:]

Programlederen er et kapittel for seg - snakk om å være forhåndsprogrammert og ikke høre på intervjuobjektene sine i det hele tatt. I går var det vel kompisen til Tommy som ropte; bare gi alt, tommy, gjør ditt beste (eller noe sånt), og så sier charlotte; og har du noen siste råd til TOmmy [8D]

hahahahahahaha... ja.. charlotte liker jeg ikke!![8D] heller ikke chand!![8D][8D] men tommy.. *sukk*[:D][:D]

Ja, det er rart. Chand er definitivt den som er dårligst til å synge, men jeg synes han er den største artisten likevel fordi han er så ekte og får med seg publikum. Det forundrer meg ikke om han blir å finne på festplakater etterhvert, for det er jo når han får gjøre det han gjør best, å være en trønderrocker at han er best og det er han god på.[:)]

ORIGINAL: namba

Ja, det er rart. Chand er definitivt den som er dårligst til å synge, men jeg synes han er den største artisten likevel fordi han er så ekte og får med seg publikum. Det forundrer meg ikke om han blir å finne på festplakater etterhvert, for det er jo når han får gjøre det han gjør best, å være en trønderrocker at han er best og det er han god på.[:)]

Han har jo noe spesielt ved seg - ingen tvil om det - men det er nok ganske tydelig at det er trønderrocker han passer til. Det ble liksom litt "feil" da han sang på engelsk og svensk. Men han har X-faktoren syns jeg[:)]

Ja, han har x faktor han ja - så lenge han får rocke på trøndersk vis.[:D] ellers har han i grunn ingenting der å gjøre.[:D]

Back
Topp