Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: namba
Ja, jeg liker det jeg også. Dvs jeg liker auditionsomgangene jeg. Resten ser jeg bare av gammel vane. for meg må de bare kle seg så mye eller lite de vil. Det er ikke pupper og lår jeg ser på.[;)]
ORIGINAL: lenemor
Morsomt at man oppfatter folk så forskjellig - jeg synes Tommy skulle gått ut for lenge siden - og han derre chand da.... [&:]
Programlederen er et kapittel for seg - snakk om å være forhåndsprogrammert og ikke høre på intervjuobjektene sine i det hele tatt. I går var det vel kompisen til Tommy som ropte; bare gi alt, tommy, gjør ditt beste (eller noe sånt), og så sier charlotte; og har du noen siste råd til TOmmy [8D]
ORIGINAL: namba
Ja, det er rart. Chand er definitivt den som er dårligst til å synge, men jeg synes han er den største artisten likevel fordi han er så ekte og får med seg publikum. Det forundrer meg ikke om han blir å finne på festplakater etterhvert, for det er jo når han får gjøre det han gjør best, å være en trønderrocker at han er best og det er han god på.[:)]