X-faktor

Hatai

Elsker forumet
Noen av dere som så på x-faktor? Hjelp, tårene mine begynte å trille når hun som sang om han hun hadde mista... Huff, så trist... Var så rørende

Også må jeg jo bare si at han der Leiv overasket med en helt sinnsykt bra stemme, han som fikk Elisabeth til å gråte

Sangene var jo fine, men synes ingen av de var spes flinke, jeg da [8D]

Sitter bare å venter på ei herfra som sambo kjenner som visstnok skal være med ikveld !! [:D]

ORIGINAL: Hatai

Noen av dere som så på x-faktor? Hjelp, tårene mine begynte å trille når hun som sang om han hun hadde mista... Huff, så trist... Var så rørende

Også må jeg jo bare si at han der Leiv overasket med en helt sinnsykt bra stemme, han som fikk Elisabeth til å gråte

Tårene begynte å trille her og. Og Leiv overrasket veldig, hadde lissom ikke trodd han var så flink.[:)]
Forøvrig så venter jeg spent på å se en jeg har jobbet sammens med tidligere, hun er i kategorien "grupper".

Var teksten som fikk meg til å gråte. Tenkte på om det hadde vært meg, om jeg hadde mistet espen...Sangen var så sår....

Leiv så ikke ut som om han hadde sånn stemme [8D] Husker jeg ble veldig overasket første gang jeg hørte Kurt Nilsen synge [:)] Men Kurt er jo mye flinkere! [:D]

ORIGINAL: linko

ORIGINAL: Hatai

Tårene begynte å trille her og. Og Leiv overrasket veldig, hadde lissom ikke trodd han var så flink.[:)]
Forøvrig så venter jeg spent på å se en jeg har jobbet sammens med tidligere, hun er i kategorien "grupper".

Er jo litt gøy å se noen man kjenner[:)]

ORIGINAL: Himmelblå

Her trillet tårene også. Teksten var veldig gripende, men stemmen var IKKE bra.

Det som er frustererende (ødeleggende) med x-factor i år, er Marion Ravn. OMG, er det virkelig så vanskelig å få tak i en dommer til X-factor, at de måtte hente dette vesenet inn i panelet???
Hele jenta gjør meg flau når hun åpner munnen sin og liksom skal vurdere en artist.... Hun er en ekte "blondine" med brunt hår....

Enig med deg. Irriterrer meg hver gang hun skal gi en tilbakemelding, det blir så klønete og uprofosjonelt. Virker som hun kun er 16 år.

Her trillet tårene også. Teksten var veldig gripende, men stemmen var IKKE bra.

Det som er frustererende (ødeleggende) med x-factor i år, er Marion Ravn. OMG, er det virkelig så vanskelig å få tak i en dommer til X-factor, at de måtte hente dette vesenet inn i panelet???
Hele jenta gjør meg flau når hun åpner munnen sin og liksom skal vurdere en artist.... Hun er en ekte "blondine" med brunt hår....

hehe endeli noen som får sagt det jeg ville si[8D] får helt noia av det mennesket[&:]

ORIGINAL: Virra

Er ikke dette hun som sang med åge sten nilsen i korslaget, som skulle blitt heist opp da hun sang bohemian rapsody.. Husker jeg og gubben satt helt tause da..

http://www.tv2underholdning.no/xfactor/annsofi-15-sjokkerte-x-factordommerne-3286721.html

Jaaaaaaaaaaaa, DER var det jeg hadde sett henne før ja.. Jeg bare visste at jeg hadde sett henne før.... Men fikk ikke til å plassere henne...[:)]

jaaa visste jeg hadde sett ho ja!

Back
Topp