X-FACTOR

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Juliette

Ble en smule opprørt nå, altså....Stakkars Lise. Først måtte vente så lenge, deretter måtte synge den sangen der, for så å måtte synge enda en gang! Opprørt fordi nesten ingen har fått med seg henne, de fleste andre har vært godt profilert gjennom hele programmet og får dermed stemmer. Det får ikke en som folk knapt vet hvem er..[:@][;)]

Hun fikk jo minst like mye stemmer som de som sagt først da, så hun har jo antakelig overbevist hjemmepublikum i hvert fall!
Men jeg er enig i at sangen ikke var noe godt valg, og det er kjipt å måtte vente så lenge. Men det var helt riktig at hun gikk videre til fordel for de to guttene.

Men da er vi enige om det![:D]

jeg syns jo ærlig talt ikke at det var så bra jeg da.. Men jeg syns ikke nivået har vært veldig bra heller...

MEN, de er jo flinke alle sammen, jeg kunne aldri klart det like bra selv! Bare så det er sagt.. [;)]

Jeg vet hva hu er god for, hun synger mye jazz til vanlig. Så deg om det

Ja, og så? Bryr meg i grunn midt på ryggen hva hun synger til vanlig og om DU vet hva hun er god for, JEG syns ikke hun var bra IDAG! Har hørt henne bedre, for å si det sånn.

Det var da voldsomt til dritthumør fra deg, da!!!

Niks, slett ikke dritthumør. Men når noen drister seg til å fortelle meg hva jeg skal mene, så blir jeg litt småsur ja.

Du kan da ikke forvente annet fra meg som er kusina hennes. Blir for dumt at du blir sur for det, altså. Hva hadde du forventet deg av kusina hennes? Selvsagt sier jeg at alt annet enn å stemme på henne er feil!

Ja, du har rett til din mening, og jeg har rett til min. Verden er fin sånn.. [;)] Jeg skjønner selvsagt at du vil ha henne videre, og jeg syns som sagt at hun var den som fortjente å gå videre idag også.
Men jeg må allikevel få lov å si at jeg ikke syns hun var god i dag, uten at du skal komme å fortelle meg at jeg ikke får lov å mene det, fordi du vet hva hun er god for til vanlig. JEG vet ikke det, ettersom jeg ikke kjenner henne og dermed må bedømme ut fra det jeg så idag.

Ble en smule opprørt nå, altså....Stakkars Lise. Først måtte vente så lenge, deretter måtte synge den sangen der, for så å måtte synge enda en gang! Opprørt fordi nesten ingen har fått med seg henne, de fleste andre har vært godt profilert gjennom hele programmet og får dermed stemmer. Det får ikke en som folk knapt vet hvem er..[:@][;)]

Hun fikk jo minst like mye stemmer som de som sagt først da, så hun har jo antakelig overbevist hjemmepublikum i hvert fall!
Men jeg er enig i at sangen ikke var noe godt valg, og det er kjipt å måtte vente så lenge. Men det var helt riktig at hun gikk videre til fordel for de to guttene.

Men da er vi enige om det![:D]

Jepp! [:D]

ORIGINAL: Heijdii

Ble en smule opprørt nå, altså....Stakkars Lise. Først måtte vente så lenge, deretter måtte synge den sangen der, for så å måtte synge enda en gang! Opprørt fordi nesten ingen har fått med seg henne, de fleste andre har vært godt profilert gjennom hele programmet og får dermed stemmer. Det får ikke en som folk knapt vet hvem er..[:@][;)] Når det er vi som stemmer frem vinneren, syns jeg i hvertfall at alle bør bli godt presentert i forkant..[8D]

da får hun vell synge først neste gang? er det ikke sånn det fungerer?[8|]
noen må uansett alltid være den siste...........[:)]

Aner ikke, kanskje det fungerer sånn. Og ja, noen må være den siste. Er ikke sånn ordentlig opprørt, altså[:D]men må jo gi jernet for kusina mi[:D]

For håpe det er sånn det fungerer, ellers er det urettferdig![;)]
jeg kan skjønne det altså, var ikke noe negativt mot deg altså.. hadde nok sagt/ment det samme om det var min kusine.. hehe

Back
Topp