x-ene til kjæresten deres

vet ingenting om dem, og ofrer dem ikke en tanke.... det er tross alt ex'er, det er meg han valgte å flytte sammen med, få barn med og gifte seg med

nå har vi vært sammen siden vi var 16, så mange x-er er det ikke[;)] bare små greier.. hehe

Jeg bryr meg ikke om xène til samboeren min.
Eneste var at hun ene xèn hannes ble på grensen til plagsom.
Hun drev å ringte sinnsykt mye, skulle vite alt om meg, og hun ville komme på besøk til oss, hun sendte ofte meldinger om de sykeste ting, hun kunne finne på å ringe å spørre om hun var for full til å komme inn på byn osv. og hun var sykelig opptatt om jeg røykte eller ikke, og om samboeren min røykte enda og hvor mange røyk han røykte på en dag osv osv[8|]
jeg syntes nesten synn i henne i grunn.
Nå har hun roet seg heldigvis, hun sender bare melding en gang i året nå, og det er på bursdagen hennes hehe. (men samboeren min svarer aldri)

Jeg og sambo ble sammen når vi begge var 14 år, så han hadde bare hatt "holde i hånden og susse litt på" kjærester før meg[:D] Har ingenting i mot de[:)] 

ORIGINAL: *LiseT*

Aner ikke, aldri møtt dem.

Ikke jeg heller, hvorfor skulle jeg det liksom....?

ex'en til sambo er nå en av mine beste veninner.. men jeg kjente ikke henne når de var sammen. og jeg vet jeg har ingenting å bekymre meg for heller[:D]

Tåler ikke trynet på 3 av de, fordi de har sleng en del med kjeften ol. Eventuelle andre kan jeg ikke uttale meg om.

Back
Topp