x-ene til kjæresten deres

lille iskaffe

Forumet er livet
Hva syns dere om eksene til kjæresten deres? Syns IKKE noe om dem jeg[8|]sånne model damer[8|]
sjalu???jeg????næææææææh[&:]

Jeg snakker stadig med den forrige dama til sambo og syns at ho er kjempeålreit- håper faktisk at ho søker og får jobb som ped leder i barnehagen til mini [:)]

Gubben har bare én ex, men de var mer venner enn kjærester, og jeg har jobbet med henne og hun er knallkoselig.

Jeg kapra gubben tidlig, he he [:D]

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg snakker stadig med den forrige dama til sambo og syns at ho er kjempeålreit- håper faktisk at ho søker og får jobb som ped leder i barnehagen til mini [:)]

Hvem hvem??[8D]

Sambo har ingen ordentlige ekser han.. Jeg kapra han tidlig![:D]

han har aldri hatt nån alvorlie forhold
å di han har hatt småforhold å sex m ane æ ikkje kæm e å ikkje bryr æ mæ heller
d e en grunn t di e en x[;)]

ikke no særli t dama...prøvde å få han tilbake i ca 6-7mnd etter knærta va født[:@] irriteranes,men prøvde å ikke bry mæ..

Uff her er det altfor mange av dem.. Enkelte tåler jeg ikke tryne på..
Heldigvis har han ikke kontakt med noen av de...
Ja, jeg er også sjalu.. Fysj.. [:'(]

Hmm..hun ene jo gal, hun hadde jeg ikke omgås med om jeg fikk penger en gang!
Di andre er ok [:)]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: lille iskaffe

Hva syns dere om eksene til kjæresten deres? Syns IKKE noe om dem jeg[8|]sånne model damer[8|]
sjalu???jeg????næææææææh[&:]
men at han valgte deg må jo bety noe?[:D][:D][:D] (forstå meg rett)

ja ikke sant[:D]han har nok valgt rett, og har han ikke det så synd for han[:D]kommer seg ikke unna meg gitt[:D]

Kjenner de ikke noe særlig, han møter den ene inni mellom for å hjelpe ho med bilen, og det er greit det[:D]

Har bare truffet en av dem og det er hun han har barn med, men det plager meg ikke. Hadde sikkert plaget litt dersom jeg ikke var helt sikker på at han overhode ikke var interessert i henne lenger. Lurer av og til på hvem de andre er, men tenker at det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av. Men jeg er nok litt sjalu av meg.....[:'(]

ORIGINAL: Gutta boys

Jeg har omgått både x-er og "venninner" sambo har hatt sex med, det kunne faktisk ikke brydd meg mindre[:D]

Jeg har omgått både x-er og "venninner" sambo har hatt sex med, det kunne faktisk ikke brydd meg mindre[:D]
sign[:D]

ene exen til min samboer er en kjempe søt jente.. [:)] så jeg syns bare positivt om henne.. (hun han har vært sammen med lengst.. )

hun andre vet jeg ikke hvem er.. men en eks er en eks.. og ikke noe jeg bryr meg noe om[:)]

signerer...jeg vet hvor min plass er hos mannen min [:)]fortid er fortid.

Det er bare to av x-ene hans som er noe å snakke om, og de har jeg blitt venninne med begge to. Syntes derimot ei av venninnene hans som det "nesten" ble noe med en gang er mye mer ubehagelig å ha i nærheten. Det er liksom en grunn til at x-er er x-er...han og venninna ble det ikke noe av fordi hun hadde type. Så det ble liksom ikke lagt dødt på samme måten..

Jeg vet jo egentlig at det ikke har NOE å si, fordi han vil være med meg. Men det hindrer meg ikke i å tenke det alikevel..

Har ikke truffet noen av de og bryr meg egentlig ikke. Har jo ekser jeg også....[;)] Har litt kontakt med mamman til dattern hans, men kun på tlf da de bor langt unna....

Synes ikke noe om noen av dem[:@][>:][&:] så orker ikke å begynne når kvelden fremdeles er hyggelig[:D]

Vel, jeg må innrømme at jeg jo selvfølgelig syns jeg er den beste av damene han har hatt! Hehe

De er jo ekser, og det er ikke jeg, og det sier alt. Samboeren min er så voksen at hvis jeg ikke var den han ville hatt, så hadde vi ikke vært sammen idag. Han er med meg, og det er alt jeg bryr meg om :)

Back
Topp