x 10 mini pro

ToSmå2010

Forumet er livet
Noen som har denne?
Jeg syns den er veldig fin, men ser for meg at den er vanskelig å bruke?

Jepp har den..=)
Veldig lett å bruke den...=)

ORIGINAL: EmmaProblemma

Hadde den, møkkatelefon[:'(][:)]

Hvorfor det da?

Jups, den har jeg! Og er veeeeldig fornøyd! Helt knall å skrive sms på!

ORIGINAL: okt2008 og juli2011

Så bra, det er viktig[:)]

Sign!

Lett å bruke. Men er en ubrukelig telefon. Vært på rep to ganger, og funker fortsatt ikke som den skal( Sist den var på rep fikk jeg helt ny mobil). Alle jeg kjenner som har den, har samme problemer som meg. Bryter samtaler, batteriet varer kun et par timer, ikoner flytter på seg, gjenopretter fabrikkinnstillinger flere ganger om dagen. Sletter meldinger og kontaker osv[:'(]

ORIGINAL: nettil

Lett å bruke. Men er en ubrukelig telefon. Vært på rep to ganger, og funker fortsatt ikke som den skal( Sist den var på rep fikk jeg helt ny mobil). Alle jeg kjenner som har den, har samme problemer som meg. Bryter samtaler, batteriet varer kun et par timer, ikoner flytter på seg, gjenopretter fabrikkinnstillinger flere ganger om dagen. Sletter meldinger og kontaker osv[:'(]
Aldri opplevd det jeg...batteriet suger riktig nok balle da..

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: EmmaProblemma

Hadde den, møkkatelefon[:'(][:)]

Hvorfor det da?

Begynner å bli ei stund siden jeg hadde den nå, men hadde problemer med å lade den (nå tar den ikke ladinga i det hele tatt engang, dattra  mi overtok den etter meg), kameraet var jeg heller ikke fornøyd med, kommer ikke på alt, som sagt så er det ei stund siden jeg hadde den :)

ORIGINAL: ToSmå2010

Noen som har denne?
Jeg syns den er veldig fin, men ser for meg at den er vanskelig å bruke?

Superlett å bruke, bare last ned siste Android-versjon. Men... batteriet varer bare en knapp dag hvis du er glad i å bruke internett på den.  Men prisene varierer billig. Skal være mulig å få den for en krone + 75 kroner i måneden "nedbetaling".

Ganske bra kamera!

Den er ikke vanskelig å bruke, men den er ELENDIG! Skal du ha touchtelefon, invester i en HTC eller iPhone. 

ORIGINAL: nettil

Samme her.. Både jeg, mannen og bestisen har den. Alle har disse problemene pluss enda noen. Dritt-telefon.

Eeelsker telefonen!! Når den funker som den skal... Men det gjør den jo ikke[:@]
Vært inne på rep 2 ganger. Og nå skal jeg levere den inn igjen...

har den, og den funker fjell! er kjempefornøyd! ingen problemer med den, selv om den har hjavna i murgulvet mange ganger og den har vært med på svømmetur i badekaret mitt. ingen problemer. aldri trengt rep eller å oppdatere noe som helst:)

Virker som det er endel som har problemer med den da[&:]..
Kjipt..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jepp har den..=)
Veldig lett å bruke den...=)

Jeg er veldig fornøyd. Aldri hatt problemer med den. Batteriet holder ikke så lenge, men det gjør det egentlig ikke på noen slike telefoner. Husker du å slå av internett vil den ikke sluke strøm like godt. Er glad jeg har pro, for det er deilig med tastatur. :)

Jeg syns den suger! Hadde den i 1 uke før jeg solgte den igjen.

Back
Topp