WV Touran??

Camillemi

Forelsket i forumet
Er det noe til familiebil skal tro? Noen som har den eller har erfaringer fra den?
 
Det var en av de jeg prøvekjørte og vurderte sterkt, men jeg syntes den hadde litt for lite plass generelt og dårlig komfort/plass i baksetet. Jeg endte opp med en Honda CRV, og er superfornøyd :)
 
Vi vurderer den veldig!
 
Vi vurderer også den.
Med tre barneseter i baksetet er vi avhengig av god plass!! Noen som har noen andre anbefalinger til romslig bil..?
 


mamma09og10 skrev:
Vi vurderer også den.
Med tre barneseter i baksetet er vi avhengig av god plass!! Noen som har noen andre anbefalinger til romslig bil..?


Da hadde jeg mye heller gått for en Ford Smax. Det er vår drømmebil. Masse god plass! Vi kjøpte oss nettopp en touran, for det var det vi hadde økonomi til. Den har helt ok med plass. Naboen vår har tre barneseter i bilen, der sitter babyen i forsete pga plassmangen i baksetet. Det er 5 seteren da.
 
Vi har den og er kjempe fornøyde. Utrolig god kjørekomfort, stort baggasjerom og god plass i baksete. Vi har hatt to bakovendte med en voksen mellom og to voksne fremm og det gikk helt fin! Eneste er at sete Theodor har nå tar litt stor plass siden setene her helt beine i sittedelen (det blir ikke vippa opp på en måte) så vi vurderer å kjøpe nytt sete til han også nå når vi skal kjøpe sete til lille babyen.
 


Frk.Careface skrev:


mamma09og10 skrev:
Vi vurderer også den.
Med tre barneseter i baksetet er vi avhengig av god plass!! Noen som har noen andre anbefalinger til romslig bil..?


Da hadde jeg mye heller gått for en Ford Smax. Det er vår drømmebil. Masse god plass! Vi kjøpte oss nettopp en touran, for det var det vi hadde økonomi til. Den har helt ok med plass. Naboen vår har tre barneseter i bilen, der sitter babyen i forsete pga plassmangen i baksetet. Det er 5 seteren da.

De er jo så dyre...:/ Økonomien vår tillater vel ikke å kjøpe en veldig dyr bil. Men har hørt de skal være fine biler for store familier ja 
 


mamma09og10 skrev:


Frk.Careface skrev:


mamma09og10 skrev:
Vi vurderer også den.
Med tre barneseter i baksetet er vi avhengig av god plass!! Noen som har noen andre anbefalinger til romslig bil..?


Da hadde jeg mye heller gått for en Ford Smax. Det er vår drømmebil. Masse god plass! Vi kjøpte oss nettopp en touran, for det var det vi hadde økonomi til. Den har helt ok med plass. Naboen vår har tre barneseter i bilen, der sitter babyen i forsete pga plassmangen i baksetet. Det er 5 seteren da.

De er jo så dyre...:/ Økonomien vår tillater vel ikke å kjøpe en veldig dyr bil. Men har hørt de skal være fine biler for store familier ja 



Ja de koster fort 50-100 tusen mer desverre!!
 

Vi vurderte den, men endte opp med Opel Zafira (7 seter) så fornøyd med den. God å kjøre og romslig plass.

Vil ikke kvitte meg med den, men nå som vi skal ha barn nr 5 blir vi nesten nødt til det.

 
Har touran, og e kjempefornøyd med den. Når me eingong ska bytta ut den, blir d vel caravelle neste gong.
 
Back
Topp