WUUUUHUUUUUU..=)

Ju9ta

Forumet er livet
VI HAR FÅTT DAGMAMMA FRA 1.DES..

ÅÅÅH,SÅÅÅ LETTA NÅ.
FIKK NYHETEN PÅ JOBB..[:D]

Men nå bynner jeg å "grue" meg litt for at noen andre skal passe henne,
vet jo at d kommer t å gå kjempefint, men blir nok litt vondt
i mammahjertet første uka ja..[X(][X(][&o]

åååååååååå så fint at det ordnet seg for dere!![:D][:D][:D][:D][:)]
huff jah gruer meg også til at andre skal passe på henne enn med..[:(] men det går nok bra sier jeg hele tiden til meg selv[8D]
du...mens jeg har deg her..hvor kjøpte du den dyneposen du har til ayla emine? trenger en slik sia sofie spenner av seg dyna hele tiden og det blir ikke akkuratt varmere i været for tiden[&:]

ORIGINAL: sofiesmamma

åååååååååå så fint at det ordnet seg for dere!![:D][:D][:D][:D][:)]
huff jah gruer meg også til at andre skal passe på henne enn med..[:(] men det går nok bra sier jeg hele tiden til meg selv[8D]
du...mens jeg har deg her..hvor kjøpte du den dyneposen du har til ayla emine? trenger en slik sia sofie spenner av seg dyna hele tiden og det blir ikke akkuratt varmere i været for tiden[&:]

Bestilte den gjennom www.rudo.no ...[;)] 
Er veldig fornøyd med posen vi har..[:)] Skinn på "liggeunderlaget" og dunpose over der igjen..[;)]

ORIGINAL: LilleMag

Grattis med dagmamma![:D] Det går nok kjempefint!![;)] Kjenner du til henne eller? Litt enklere å overlate ungen til noen man kjenner, vet jeg[;)] Men det går nok superbra uansett!!! 

Kjenner henne ikke fra før nej, fikk henne anbefalt fra ej anna dagmamma i søkte til..[;)]

Hun er kjempegrei og vi fikk en kjemi med henne begge to, og d sa hun selv og at hun gikk etter kjemien med foreldrene..[:D][;)]

Back
Topp