wunderbaum ???

lille junior

Blir kjent med forumet
noen som vett ??
har en samboer som har dilla på wunderbaum å det er bilen vår ett godt eksempel på [8D]
men er det noen som vet om det er skadelig for ungen når den kommer ??

Nei, det er det nok ikke...

Nei, fysj og æsj..... hahaha

Hvordan går det an å ha dilla på det? Er det noen av de som lukter godt egentlig? hehe

tror ikke det er farlig, men du kan jo bruke det som unnskyldning hvis du vil at han skal slutte å ha det i bilden[8D]

er jo mye parfyme i det å tror ikke babyen har noe godt av å sitte å innhalere der...

Hm, selv om det kanskje ikke finnes så mange studier, så vet man at det er kreftfremkallende stoffer i wunderbaum. Og alt kunstig aroma er ikke særlig bra, så jeg ville ikke sagt at det er helt ubetenkelig!

Vær på den sikre siden og fjern den fra bilen [:)]

Og tenk om ungen blir kvalm og bilsyk av lukten?? huff.... hehe

Selv orker jeg ikke lukta, men én Wunderbaum skader vel ikke så mye.
Har han ørten stykker rundt i bilen, ville jeg bedt ham fjerne dem [:)]

Duftlys er jo kreftfremkallende, så da vil jeg tro wunderbaum ikke er helt sundt heller.. Ville ikke hatt det i bilen med en liten baby i nei..

tusen takk for mange svar [;)]
de fleste i bilen forsvinner nok når junior kommer men blir vell en av å til får å få lukta [;)]
så han får ha remsene sine i garasjen eller noe fra nå av [8D] hehe

ORIGINAL: Kineblomst

Hvordan går det an å ha dilla på det? Er det noen av de som lukter godt egentlig? hehe

Ser for meg en SKIKKELIG rånebil [:D][:D]

ORIGINAL: ZombiElla

ORIGINAL: Kineblomst

Ser for meg en SKIKKELIG rånebil [:D][:D]

hehe han har dilla på den som lukter jordbær så den er ikke så dum den får litt sommerfølelse [;)] heheh

hehe ja det kan jeg tro du gjør men det er liksom det som ikke passer helt for er en VW Passat stasjonsvogn [8D] haha

ser ikke noe farligt i å bruke wunderbaum[:)] så lenge bilen ikke flyter i det da[8D] Men som noen skriver at det kan være kreftfremkallende osv... i dag er nesten ALT kreftfremkallende i følge ekspertene, så skulle vi holde oss unna alt de som de sier er farlig så hadde vi ikke kunne spise brød for eksempel fordi det inne holder ditt og datt. Samboeren min og jeg har wunderbaum i ruta, men ikke mer enn 2 og jeg kommer ikke til å ta disse ned[:)] du bestemmer selv[;)]

kom over denne artikkelen i dag: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10022080

ORIGINAL: lille bøtteknøtt

ser ikke noe farligt i å bruke wunderbaum[:)] så lenge bilen ikke flyter i det da[8D] Men som noen skriver at det kan være kreftfremkallende osv... i dag er nesten ALT kreftfremkallende i følge ekspertene, så skulle vi holde oss unna alt de som de sier er farlig så hadde vi ikke kunne spise brød for eksempel fordi det inne holder ditt og datt. Samboeren min og jeg har wunderbaum i ruta, men ikke mer enn 2 og jeg kommer ikke til å ta disse ned[:)] du bestemmer selv[;)]

hehe tar ned de som er på remsa men de i speilet blir nok hengende :P hihi

Back
Topp