Wubbanub

Mymlen93

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Noen som har erfaring med denne smokken eller lignende?
 
Vi fikk et "smokkedyr", som er en liten bamse man kan hekte på vanlige smokker.

Vi turte ikke bruke det, siden det innebar at han fikk en myk sak helt opp i ansikt og nese, i strid med anbefaler i forhold til krybbedød.

(jeg utelukker på ingen måte at det var overhysterisk av oss, altså, men vi (eller mest jeg..) leste altså kanskje litt i overkant mye om krybbedød etter å ha fått skrekkhistorier av en venninne som mistet lillesøsteren sin på den måten)
 
Brukte sånn type smokk uten kosedyr når de var nyfødt. Nå er det bare nr 3 som har brukt smokk etter de første par mnd og hun har brukt en sånn smokkesnor med bamse fra diinglisar. De er litt mindre, men har vært veldig fine for er har hun fått tak i selv også er de myke.

upload_2020-11-6_13-0-12.jpeg
 
Har brukt det når kido ble en del større, utrolig mye lettere å finne smokken da.
Men valgte å ikke bruke det i starten mtp krybbedød. Begynte vel ikke med dem før hun var stor nok til å flytte seg selv.
 
Jeg tenkte å bruke til dag soving og at det er lettere å finne den forbaska smokken :hilarious:
 
Jeg tenkte å bruke til dag soving og at det er lettere å finne den forbaska smokken :hilarious:

Vi kjører på med ørten smokker, så slipper vi leite febrilsk etter den ene.. 4-5 smokker liggende klar til enhver tid. Guttungen klarte veldig raskt finne seg en ny selv om han mistet den han hadde.
 
Vi kjører på med ørten smokker, så slipper vi leite febrilsk etter den ene.. 4-5 smokker liggende klar til enhver tid. Guttungen klarte veldig raskt finne seg en ny selv om han mistet den han hadde.
Ja, har allerede sikkert 549 stykk som 2åringen legger over alt
 
Ja, har allerede sikkert 549 stykk som 2åringen legger over alt

Hehe, dere finner vel smokker rundt om fortsatt når dere skal rydde og stelle i stand til konfirmasjonen skal du se!:hilarious:
 
Back
Topp