Wuæh..

[miss]

Forumet er livet
går omgongsjuke i bhg eg er i vikar i...[&o] Og no føler eg meg DØDSkvalm.. Skikkelig ekkelt. Kjennes ut som eg skal kunne spy når som helst... Ekkelt. Hater jo å spy...[8|] Så trur eg skal prøva å gå å legga meg, å så får me nesten sjå om eg får noko søvn eller om da blir springing på doe i natt...[:(] Skulle ønske M var her...
Spørs om det blir jobbing på meg i morgon då... Nei, får håpe eg får sove godt, og dermed våkner opp friskere enn eg føler meg no!!

Lurte jo på om det kunne være en bivirkning av sprayen. Men. Det står ikkje at du kan bli kvalm av den, så tviler jo litt då...[8|] Huff. Jaja. Litt syting frå meg, håpa da går bra...

God bedring snuppa, håper at det går over.

god bedring[:)][:)][:)]

eg ble kvalm av sprayen, bare etter to doser, så kom det. og apoteket sa at dette kunne være normalt, det gikk over etter en uke tror eg[&:]

ikke noe kjekt å være kvalm nei........[:'(][:'(][:'(]

sier god bedring eg

klem fra meg

Takk for helsingar snuppene, eg kasta jo opp i går kveld, hadde sove ein times tid, å så måtte eg bare springe på do..[&:] Men, har ikkje komt noko meir enn det, så satser på at det bare var eit eingongstilfelle!! Men er heilt gele i kroppen då, og har vondt i ryggen etter at eg spente heile meg når eg kasta opp i går..[&o]

Back
Topp