Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Haha[8D]
teik it isi...det er bare kødd..
ORIGINAL: StinkiStini
Hva med pm til henne?
Mer effektivt siden det tydeligvis er hemmelig eller noe?[:-]
ORIGINAL: talata
Jeg har hatt bukketen min i 4 år, å da deaktiverer den seg.. MEN jeg kan kjøpe Pro for å få den opp igjen ([>:]) - Eller bare vente til den 4 i mnd (står det i mailen fra bukketen) så aktiverer den seg igjen.. Regner me at det blir den 4 Januar da... Å da fjerna jeg rutene, for det ser så teit ut me reklame for photobucket der bildet ska være.. Så han kommer tilbake den 4 Januar [;)]
ORIGINAL: CogJ
tipper det er fordi avatarbilde og signaturen IKKE er valle[8D]
Haha Valle..[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: **MalinJeanette**
ORIGINAL: CogJ
tipper det er fordi avatarbilde og signaturen IKKE er valle[8D]
Haha Valle..[:D][:D][:D][:D]
Hahaha nå døde jeg litt inni meg , av latter :P Valle. den var fin :D
ORIGINAL: Frk.VilliTrusaFnis - Knock you`re self out, men den 4 er han min igjen altså!! [;)]
Jeg har hatt bukketen min i 4 år, å da deaktiverer den seg.. MEN jeg kan kjøpe Pro for å få den opp igjen ([>:]) - Eller bare vente til den 4 i mnd (står det i mailen fra bukketen) så aktiverer den seg igjen.. Regner me at det blir den 4 Januar da... Å da fjerna jeg rutene, for det ser så teit ut me reklame for photobucket der bildet ska være.. Så han kommer tilbake den 4 Januar [;)]
Holy Shit.....det er ALTFOR lenge til..
Skal jeg adoptere han i mens..??
ORIGINAL: Frk.VilliTrusaFnis - Knock you`re self out, men den 4 er han min igjen altså!! [;)]
Holy Shit.....det er ALTFOR lenge til..
Skal jeg adoptere han i mens..??