wraps

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
hva bruker dere oppi når dere lager dette?

har aldri laga d før,men skal man bruke lefsene helt ferske eller må man steke dem/ ha dem i ovnen litt?
[:D]

Jeg varmer lefser bare i micro jeg da.

I lefsa har jeg salat, løk og mais, kylling i strimler med masse digg krydder, blander lettrømme og sweet chili saus, så er det mat! [:D]

Kan også bruke de som de er uten å varme de,smøre de med philedelfia,så ruccula,stranda skinke og vårløk rulle de sammen å kutte de opp i biter eller bare ha de sånn lange.

hørtes godt ut[:D]

mener mer på den kalde måten jeg da..som du feks kan ha laks i osv..

er så sulten,sambo skal ta med mat hjem fra jobb,så imens drømmer jeg om wraps,tenkte jeg kunne lage noen forskjellige som vi kan i i kjøleskapet til litt snacks[;)]

Her er det bare fantasien som setter grenser. [;)]

En favoritt her er røkt laks, philadelphia og ruccola eller dill.

Roastbiff, salat, potetsalat og sprøstekt løk er godt.

Salat, guacamole (hjemmelaget) og skalldyr er også skikkelig snadder.

Åh ja! [:D] Haha, så teit jeg er... Jeg bruker Philadelphia med hvitløk, norsk spekesinke, ruccola og vårløk. [:)]

er jeg som ikke skriver alt jeg mener,men forventer at folk skal forstå hva jeg mener[8D]

blir jo mer og mer sulten av å lese dette her,hehe.. må nok lage meg noe godt ja
[:)]
blir de ekle å spise om de feks ligger i kjøleskapet en hel dag/natt? innpakket selvfølgelig[:)]

ORIGINAL: Labambie

Jeg varmer lefser bare i micro jeg da.

I lefsa har jeg salat, løk og mais, kylling i strimler med masse digg krydder, blander lettrømme og sweet chili saus, så er det mat! [:D]

mmm! den vrien med sweet chilisaus og rømme må prøves ut! [:D]

Vi pleier å ha kylling eller svinekjøtt. paprika, mais, agurk, løk og ost i [:)] ingen av oss spiser dressing så det uteblir!

ORIGINAL: stolt mamma 2008

er jeg som ikke skriver alt jeg mener,men forventer at folk skal forstå hva jeg mener[8D]

blir jo mer og mer sulten av å lese dette her,hehe.. må nok lage meg noe godt ja
[:)]
blir de ekle å spise om de feks ligger i kjøleskapet en hel dag/natt? innpakket selvfølgelig[:)]

Nei. De blir bare bedre av det, såfremt det ikke er for mye væske i dem. Masse vann på salaten f.eks.. Da blir de vasne.

Stekt kyllingfilet, paprika, rødløk, isbergsalat og revet ost. Bland med en mengde creme fraiche etter eget ønske. Smør tine kremost med krydder eller urter på lefsene. Legg fyllet på og rull sammen.
La de gjerne ligge i kjøleskapet til dagen etter, da blir de knallgode![:D]

Pleier å ha sånn vestlandslefse (som du må "vanne") smøre på snøfrisk, ha på røket eller gravet laks, ha finhakket rødløk og paprika i, og rulle de sammen [:)]

Er skikkelig godt [:D]

Back
Topp