Wræl !

PrøveLykken

Liker dette forumet
Jeg er på ferie i Trøndelag med sambo, og hans familie. Her sitter da ALLE og spiser spekeskinke, og jeg må sitte å se på :( jeg blir snart gal! Jeg har så sinnsykt lyst på at jeg nesten dør litt..
De har nemlig kjøpt en stoooor skinke som de spiser litt av hverdag. Ofte flere ganger om dagen!
Jeg vil ååååå :(
 
åå, kjipt! Hadde dødd litt eg og då :p Finn deg noke godis og spis på ;) hehe
 
Jeg føler så med deg! Var på ferie og bryllup i Italia for litt siden og kunne ikke spise noe av det gode og ei heller nyte all den fantastiske vinen. Tortur :p Men bonusen og grunnen til "lidelsene" kommer jo snart da! ;-)

Termin 02.09.13 <3
 
Er kjedelig og se på andre spise gode ting, men husk at det er ting vi ikke skal spise når vi ammer også. Så finn noe annet godt og spise imens:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er kjedelig og se på andre spise gode ting, men husk at det er ting vi ikke skal spise når vi ammer også. Så finn noe annet godt og spise imens:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er vel ikke noe man ikke kan spise,men ting man bør unngå..noen reagerer på løk,andre ikke osv....:)
 
Ja det er skikkelig irriterende.... Har selv Vært på hyttetur med svigers og samboeren og de har koset seg med vin og spekemat 4 kvelder på rad!! Grrr... Vil oxo ha :-(
 
Heldigvis er ikke jeg så glad i det for slik er min svigerfamilie også :p verre når det ligger vedsiden av rømmegrøten. Da sliter jeg! Men kjipt av dem å gomle hele tiden hvis de vet at du er glad i det da!!
 
Huffda... Men dere... Hva skjer med at alle er så glad i spekemat?? :p er det bare meg som ikke er så glad i spekemat..? :p
 
Back
Topp