Wow...

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Jeg er jo 13 uker i dag!! Har ikke tenkt over det før nå, for jeg har jo akkurat bikka 12[8D] Hehe... Syns tida går så utrolig fort! Virker ikke lenge siden testen var positiv, men jammen meg har det snart gått ni uker 

Nå som kvalmen har begynt å gi seg, håper jeg bare på å kunne nyyyte resten av svangerskapet, og at dere alle vil gjøre det samme[;)] Ønsker dere og spirene en fortsatt flott kveld[:)]

Åååå, så bra[:)]
Gratulerer med 13 uker[:D] Kos deg videre:)

Jeg er også 13 uker i dag[:D] Herlig. Håper tiden går litt fortere når man ikke går og " ser på klokken"" for å se om man er over 12uker snart..

Takk for det alle sammen[:)]

Gratulerer med 13 uker til deg også Hyppolyta[:D] Ja, tror nok at det har litt å si, jeg syns i hvertfall denna uka har gått MYE fortere enn ukene før 12, selv om de gikk fort de også da[;)] Hehe...

Gratulerer med 13 uker[:)] jeg føler i grunnen også at det bare går fortere og fortere! og tror nok det kommer til å gå enda fortere når jeg kommer tilbake på jobb etter ferie[:)]

GRATULERER MED 13 UKER!!  så bra at formen er bedre [:)] ja, nå er det bare å nyyyyte resten av svangerskapets gleder [:)] og spenning [:)]

Hihi, ja, jeg gleeder meg masse til alt framover[:D]
Nå feirer jeg meg selv med et fotbad før jeg skal finne senga[:)]

ORIGINAL: Svartengel

Gratulerer med 13uker

Back
Topp