wow

nemi.marselia

Forumet er livet
dær kom melka m ett smell ja. heilt plutseli så blei puppan hard stor å sprengt her
hehe så nesten komiskt ut jo.

jaja då får æ bærre sette igang å pumpe her (amme ikkje)
kanskje d e meire håp ang melkemengda denna gongen[:D]

så bra[:D] syns æ ser dæ[:D]

lika ikkje å amme så tok d valget a egen vælvære.
men pumpe før at d e vikti at Isfrid får MM.

ser ikkje detta som et nederlag før amming e ikkje alt

ORIGINAL: snikende ullteppe

lika ikkje å amme så tok d valget a egen vælvære.
men pumpe før at d e vikti at Isfrid får MM.

ser ikkje detta som et nederlag før amming e ikkje alt

Så lenge hun får morsmelka di, så spiller det vel ingen rolle om den kommer rett fra puppen eller fra flaske. [:)]

Neeei du frøken.. Nå har du fått sutret om at det ikke var noe fødsel på deg din lure mus.. Nå får ikke du sutre om melke spreng når du har vært så heldig å fått født![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

dær kom melka m ett smell ja. heilt plutseli så blei puppan hard stor å sprengt her
hehe så nesten komiskt ut jo.

jaja då får æ bærre sette igang å pumpe her (amme ikkje)
kanskje d e meire håp ang melkemengda denna gongen[:D]

Lykke til med pumpinga

Kjempefin signatur (bilder) av prinsessene dine nydelige er di :-D

ORIGINAL: NurseBabyG FLODE

Jeg fikk melk først på 4. dagen og da hadde jeg kommet hjem fra sykehuset og det var helg... og jeg hadde ikke fått lært meg å håmdpumpe og brystpumpe trodde jeg ikke at jeg trengte!!!
Holdt på å omkomme den helga... og det resulterte i brystbetennelse også!![:@]

au au au høres jævli ut. har alt klart her heldivis[:D]

ORIGINAL: *Mama*

Neeei du frøken.. Nå har du fått sutret om at det ikke var noe fødsel på deg din lure mus.. Nå får ikke du sutre om melke spreng når du har vært så heldig å fått født![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

hehe finnes ikkje vondt her men holl på å le mæ kvækk førdærva før di ser ut som nån overfylte melona[8D]

ska ikkje sutre om nåkka på lenge nu[:D][;)]

KABOOM[:D][:D][:D]

Hehe, akkurat det problemet der hadde jeg også. Kom på minuttet, en time etter at jeg gikk inn døra etter tre dager på sykehuset. HÅPLØST! Jeg hadde ikke pumpe, men det var heldigvis åpent, så mannen måtte på handletur..

LYKKE TIL! [:D]

hehe finnes ikkje vondt her men holl på å le mæ kvækk førdærva før di ser ut som nån overfylte melona[8D]

>Nyt det menst de ennå er stram og fylte!!![:D][:D][:D][:D][:D] Mine såg ut som tipier etter jeg var ferdig med den lille melken.. Te poser uten spenst..[&o][:D]

Velkommen hjem! Så koselig signatur du har laget deg.  Ja, det er bare å sette seg med pumpa og få ut melken. Husker den følelsen av at puppene ble helt sprengt. [:D]

>Nyt det menst de ennå er stram og fylte!!![:D][:D][:D][:D][:D] Mine såg ut som tipier etter jeg var ferdig med den lille melken.. Te poser uten spenst..[&o][:D]

håpe di bi sånn som etter forje svangerskap[;)] fortsatt fyldie å spenstie[8D]

håpe di bi sånn som etter forje svangerskap[;)] fortsatt fyldie å spenstie[8D]

Da kommer jeg til å misslike deg litt.. [:D][:D][:D][:D][:D] For når mine blei så fæl etter første svangerskapet så vil jeg ikke engang tenke på hvordan det blir etter lille bror kommer.. [&:][&:][:D]

Back
Topp