WoW!

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg skjønte ikke så mye i sted, puppene mine "falt" ut av BHen. De har for søren meg blitt for store for bhen i løpet av dagen. Trodde ikke det gikk an, men heisann. Det går! :p
 
Nei, det ble liksom litt voldsomt dette her. :p Dobbelpupp er jo utrolig lekkert da ;)
Haha ja fikk beskjed av en venninne som også er gravid at jeg bare måtte bli vandt til dobbel pupp, for jeg kunne ikke kjøpe nye bher heeele tiden :p huff :p
 
Hahaha!!! :D :D :D
Det er godt jobba, boobs!! :D
 
Hahaha!!! :D :D :D
Det er godt jobba, boobs!! :D

Ja, jeg er rimelig imponert. Mye mulig bhen kanskje var litt trang i morges, det registrerte jeg ikke. Men å falle ut det var uventet. Jeg som har tidenes minste pupper til vanlig! :p

Sist gikk jeg fra en 75C til en 85D. DET sier litt om hvor dette til slutt ender.. Haha.. Herregud.. :p
 
Ja, jeg er rimelig imponert. Mye mulig bhen kanskje var litt trang i morges, det registrerte jeg ikke. Men å falle ut det var uventet. Jeg som har tidenes minste pupper til vanlig! :p

Sist gikk jeg fra en 75C til en 85D. DET sier litt om hvor dette til slutt ender.. Haha.. Herregud.. :p

Tipper mannen er fornøyd! :p
 
Mannen min har begynt å kalle meg frk.Mø. Han mener puppa har blitt reine melkelagerene....haha
 
Back
Topp