Jeg skjønte ikke så mye i sted, puppene mine "falt" ut av BHen. De har for søren meg blitt for store for bhen i løpet av dagen. Trodde ikke det gikk an, men heisann. Det går!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha mine er heller ikke gla i bhen, faller ut hele tiden, trodde ikke det skulle gå så fort
Haha ja fikk beskjed av en venninne som også er gravid at jeg bare måtte bli vandt til dobbel pupp, for jeg kunne ikke kjøpe nye bher heeele tiden huffNei, det ble liksom litt voldsomt dette her. Dobbelpupp er jo utrolig lekkert da
HahahahahaJeg skjønte ikke så mye i sted, puppene mine "falt" ut av BHen. De har for søren meg blitt for store for bhen i løpet av dagen. Trodde ikke det gikk an, men heisann. Det går!
Hahaha!!!
Det er godt jobba, boobs!!
Haha ja fikk beskjed av en venninne som også er gravid at jeg bare måtte bli vandt til dobbel pupp, for jeg kunne ikke kjøpe nye bher heeele tiden huff
Ja, jeg er rimelig imponert. Mye mulig bhen kanskje var litt trang i morges, det registrerte jeg ikke. Men å falle ut det var uventet. Jeg som har tidenes minste pupper til vanlig!
Sist gikk jeg fra en 75C til en 85D. DET sier litt om hvor dette til slutt ender.. Haha.. Herregud..
Hahaha*sexy*
For et komplimentMannen min har begynt å kalle meg frk.Mø. Han mener puppa har blitt reine melkelagerene....haha