WOW!

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Da har jeg fått tørka støv og vaska badet :p
Så får jeg ta og vaske gulv i andre etasje i mårra, og første etasje lørdag :p ikke mye man orker om gangen gitt ;)
 
Holder fortsatt på å "kvinner" meg opp til å starte med å brette klær jeg.. skal jobbe ihelgen så må få unna litt i dag.. hvis jeg orker..
 
Jeg har bretta 3 stativ med klær, satt på en maskin, støvsuget og vasket 2 bad. Svigers kommer, så måtte gjøre litt. Burde vaska gulv og, men orker rett å slett ikke :( er alene med knotten og, sambo er på NM på ski på Gåsbu, kommer hjem når gutta har gått i mål :)
 
Jeg har små rydda og vaska litt på kjøkkenet :/ mere orket ikke jeg i dag :( så i morra- rydde mere, tørke støv og vaske hulver :(
 
Uff roter og bare rot rundt meg, nyter siste tiden med rot før jeg vet jeg må sjerpe meg:p uff må rydde i helgen:) blir godt:)
 
Jeg har fyrt i ovnen og trent 30 min, og spist frokost og thats it ! Skulle absolutt få gjort noe husarbeid veldig snart : P
 
Nå har jeg ikke fått tatt skikkelig husvask siden forrigje uke, for gubben jobbet hele helgen, jeg var på jobb og hos psykolog mandagen og snuppa har vært syk til og med i går og i dag har vi vært på sykehuset så i morgen har jeg tidligvakt men på søndag sender jeg mann og barn ut slik at jeg får gjort noe her hjemme :)
 
Back
Topp