Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så koselig marselia:) å jøss en baby????når? hva heter han? :D gratulerer!!Tryll skrev:
nemi.marselia skrev:
så koselig marselia:) å jøss en baby????når? hva heter han? :D gratulerer!!Tryll skrev:
takk, han er 6 dagert nå, født 22juni. og heter Eldar Solve
hvordan går det med deg?
Ligger forresten bilder av alvekåpen du laga innpå ene hjemmesiden min om du vil ha bildene(kan sende deg dem) :)http://glede.deviantart.com/Tryll skrev:
nemi.marselia skrev:
Ligger forresten bilder av alvekåpen du laga innpå ene hjemmesiden min om du vil ha bildene(kan sende deg dem) :)http://glede.deviantart.com/Tryll skrev:
nydelige bilder, alle bildene
Tryll skrev:
nemi.marselia skrev:
hvordan går det med deg?
Ååååå så fiiint navn :D kjempe flott var han,å guuu kor stor isfrid hansine var blitt da !! jøsses! nydelig ho er :) eldste jenta og :) flotte barn! her går det godt:) travwelt travelt:) jobber som viking i historisk leirskole på bukkøy-avaldsnes(på norges eneste vikinggård) full rulle med amelia i bhg og fått meg kjæreste:D er veldig lykkelig
nemi.marselia skrev:
Tryll skrev:
nemi.marselia skrev:
hvordan går det med deg?
Ååååå så fiiint navn :D kjempe flott var han,å guuu kor stor isfrid hansine var blitt da !! jøsses! nydelig ho er :) eldste jenta og :) flotte barn! her går det godt:) travwelt travelt:) jobber som viking i historisk leirskole på bukkøy-avaldsnes(på norges eneste vikinggård) full rulle med amelia i bhg og fått meg kjæreste:D er veldig lykkelig
ja de er blitt store, det gåt så fort.
høres ut som en utrolig spennende jobb det da, slikt synes jeg er interresant.
og så flott å høre du har funnet deg en kjæreste og er lykkelig, det gleder meg å høre