WOW.....

Stredet

Elsker forumet
...nå står'ke verda til påske....[&:]

Der var jammen gubben også på beina gitt!
Jeg våkna klokka halv 4 i natt av at han kom ramlende hjem fra by'n, relativt kanakkas og "lykkelig"[&:]

- Hei kjære hvordan er formen? spør han idet han lander i senga.
Ææææ - mer opptatt av din jeg.
- Ikke så bra. (grønn i trynet) [:'(] 
- Eh forresten har glemt kortet i baren jeg... vi må hente det i morgen.

ÆH VIIII!!!???? Nei,nei det får han jaen ordne selv gitt!!

Nei fulle menn er ikke noe særlig, og ihverfall ikke nå om dagen med hormoner og slikt [8D]

hehe, det er riktig, send ham alene for å hente kortet du[:D]  var da vel ikke DU som glemte det[:D][:D]

Blæh, er det noe verre enn fulle folk når man ikke er full selv???? [:'(][:'(]

Heldigvis, min kjære drar ikke ut uten meg han.. Enten begge eller ingen!! [:D][:D]

Og ja.. Kortet får han hente selv.. Får være måte på [>:][:D][:D]

Hmm. Høres ut so dere har det godt jenter.
Slenger ham over jeg nikki, så kan du dra ham litt i ørene for meg hihi [:D]

hihi ja sett ham i slavearbeid eller noe - lufte bikkja, rydde osv...
Eller rydding er ikke akkurat hans sterke side - gubben og vår hund hadde en ting felles - begge var livredde støvsugeren!!!

Men en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur med bikkja di det kunne han fixa [:)]

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg HATER at gubben er ute å rangler alene [&:] 

Æsj dumme mannen!! Her i huset tenker vi at vi syns det er greit å gjøre det man selv ville ha gjort.. Hvis du skjønner!!
Hvis jeg vil på byen alene (noe jeg ikke vil..)må jeg tenke på om jeg ville at han skulle gjort det samme... Og derfor har det blitt til at vi syns det er koseligst sammen [:)]

Nå skal jo jeg bort fra torsdag til søndag neste helg, men han drar ikke ut for det... Og det syns jeg er litt fint å tenke på da!! Selv om han "får lov"!!! [:D]

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg HATER at gubben er ute å rangler alene [&:] 

Æsj dumme mannen!! Her i huset tenker vi at vi syns det er greit å gjøre det man selv ville ha gjort.. Hvis du skjønner!!
Hvis jeg vil på byen alene (noe jeg ikke vil..)må jeg tenke på om jeg ville at han skulle gjort det samme... Og derfor har det blitt til at vi syns det er koseligst sammen [:)]

Nå skal jo jeg bort fra torsdag til søndag neste helg, men han drar ikke ut for det... Og det syns jeg er litt fint å tenke på da!! Selv om han "får lov"!!! [:D]

Akkurat sånn har vi det også. Jeg liker ikke at han gjør det og han liker ikke at jeg gjør det.

Så hvis det er sånn at vi går ut hver for oss, så er det KUN i forbindelse med jobben, f.eks julebord. Hvis det er sånn at partneren ikke får være med. Også har han vært på grillings et par ganger med gutta, men da er han veldig snill å kommer som regel hjem rundt 01-02 tida. Jeg har vært på sommerfest på jobben 1 gang + julebordet + 1 jentetur på by'n. Den ene gangen var han ute selv, den andre gangen henta han meg kl.23! Og siste gangen dro jeg hjem rundt 24-tida [:)] 

Vi liker å gjøre ting sammen, og ser ikke helt poenget med å HIGE etter å rive seg løs fra hverandre for å ha det morro med ANDRE folk.....

Jeg synes det er veldig koselig å treffe folk, og være med venninner og alt. Men jeg skjønner ikke helt pointet med at det må gjøres uten gubben... Og sånn er han og [:)] 

Ja, jeg er iallefall veldig glad for at vi har det sånn!! Og vi har ALDRI kranglet på byen!! Og det er deilig det!!

Mange som krangler hver eneste gang de skal ut, og det er slitsomt.. Hadde det sånn med x`en [:'(]

Er jo bare sunt det å gjøre ting uten hverandre, men skjønner ikke de folkene som på død og liv skal feste og drikke seg fulle sammen med andre folk hele tiden. Er jo koseligst å være sammen, er det ikke det da??? Hihi [:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

Ja, jeg er iallefall veldig glad for at vi har det sånn!! Og vi har ALDRI kranglet på byen!! Og det er deilig det!!

Mange som krangler hver eneste gang de skal ut, og det er slitsomt.. Hadde det sånn med x`en [:'(]

Er jo bare sunt det å gjøre ting uten hverandre, men skjønner ikke de folkene som på død og liv skal feste og drikke seg fulle sammen med andre folk hele tiden. Er jo koseligst å være sammen, er det ikke det da??? Hihi [:D][:D]

Jepp, det er det!! [:D]

Vi har heller aldri kranglet på by'n/fest! Vi blir alltid bare enda mer glad i hverandre vi (les: Horny)    Hi-hi!

Back
Topp