WoW

lisasmurf

Betatt av forumet
Så festlig å se at det er flere mammaer her som spiller WoW / evt har spilt.
Jeg var heeelt hekta et par år. Nesten syklig hekta en periode. Nå har jeg ikke spilt på over 2,5 år, men sambo har kjøpt nyeste expansion nå og spiller litt på kveldene. Kjenner det kribler litt i spillefingrene altså... Men det virker som det er så mye nytt å sette seg inn i, og er ikke helt klar for det.

Dere som spiller/har spilt; har dere spilt lenge? På hvilken server spiller dere på? Horde eller alliance? hvilken karakter? [8|] [:D]

Kanksje jeg skulle åpna Vips'en min og prøvd i kveld, siden jeg er alene hjemme...

WoW har aldri fenget meg, men spiller (eller har spillt) andre spill som Unreal Tournament, Quake, Trackmania, Colin McRae osv. Ellers enkelte spill på xbox 360, ps3 of psp. Har jo ikke hatt så mye tid å spille de siste årene, og ihvertfall ikke det siste halvåret, men fikk faktisk tid å spille litt trackmania for noen dager siden. Sitter og skal installere Unreal Tournament 2004 og Unreal Tournament 3 her nå faktisk. Burde vel egentlig vente for jeg skulle ha installert windows 7 som jeg fikk til jul, men orker ikke sette i gang med det nå. [8D]

ORIGINAL: giggsy

WoW har aldri fenget meg, men spiller (eller har spillt) andre spill som Unreal Tournament, Quake, Trackmania, Colin McRae osv. Ellers enkelte spill på xbox 360, ps3 of psp. Har jo ikke hatt så mye tid å spille de siste årene, og ihvertfall ikke det siste halvåret, men fikk faktisk tid å spille litt trackmania for noen dager siden. Sitter og skal installere Unreal Tournament 2004 og Unreal Tournament 3 her nå faktisk. Burde vel egentlig vente for jeg skulle ha installert windows 7 som jeg fikk til jul, men orker ikke sette i gang med det nå. [8D]

Oj unreal tournament så nesten litt skummelt ut. Er det sånn skikkelig skvettespill? Spilte halo for noen år tilbake, men det måtte jeg bare slutte med for jeg ble så redd. Er bittelitt skvetten og da funker sånne spill dårlig [;)]

Har en 85 draenei hunter
1 56 draenei priest
50 gnome mage
64 dk

pluss en del små karakterer heheh jeg kjeder meg så fort ;)

har vell spilt i 2 år tror jeg
også spiller jeg på azune

Synes WoW er kjempemoro, spiller litt på accounten til mannen min. Men jeg blir så hekta, jeg kan ikke ha egen account.... blir forsømmelse av baby da, er jeg redd [8D][:D]. Men spiller litt om kveldene etter lillemann har lagt seg [:D]

hvilken server spiller du på da Avelilith?

Har en lvl 70 Belf warlock som jeg gamer litt på av og til :)
Den er på stormscale serveren

Også har jeg en low lvl worgen druid på samme server som malinA

har blitt lite gaming i det siste, tror jeg fikk min dose når gubben spiller hele tiden.. så jeg ble litt sur på hele greia :P Så jeg har gjort litt andre ting på kveldene i det siste.

Men jeg kan fort finne på å spille litt av og til [:)]

Jeg har spilt i 3-4 år, men er bare det siste året før babyen kom jeg spilte "hardcore" (raid med guild med skype og headset..hehe).Har ikke spilt på 7 mnd nå, har mistet helt interessen, pluss har jo fått baby.. Men! Lysten kommer nok tilbake. Men syns det er litt kjipt å måtte begynne å sette meg inn i alt det nye som har kommet med Cataclysm..

Har en 80 arcane mage og en 80 priest healer som jeg raidet med. Startet en hunter litt før jeg slutta å spille.
Er på Dragonblight-serveren.

ORIGINAL: Miss_Universum

Jeg har spilt i 3-4 år, men er bare det siste året før babyen kom jeg spilte "hardcore" (raid med guild med skype og headset..hehe).Har ikke spilt på 7 mnd nå, har mistet helt interessen, pluss har jo fått baby.. Men! Lysten kommer nok tilbake. Men syns det er litt kjipt å måtte begynne å sette meg inn i alt det nye som har kommet med Cataclysm..

Har en 80 arcane mage og en 80 priest healer som jeg raidet med. Startet en hunter litt før jeg slutta å spille.

syns ikke det er så mye nytt å sette seg inn i faktisk.
er jo litt nye raids og dungeons men de kommer en fort inni[:D]

Jeg ga meg for to-tre år siden.
Hovedkarakteren min var en alvedruide på Azjol Nerub. Guildet gikk i oppløsning i 2007 og etter det var det ikke like moro lenger.
Men har mange gode minner fra da vi nådde level 60 og tok Molten Core, Onyxia og Blackwing Lair mens vi hadde på teamspeak.

ORIGINAL: Malin A

ORIGINAL: Miss_Universum

syns ikke det er så mye nytt å sette seg inn i faktisk.
er jo litt nye raids og dungeons men de kommer en fort inni[:D]

Det går nok ikke lang tid, men det er bare å ha ork til å begynne....[:D]
Når siste patchen kom (den siste før Cata kom), så logget jeg på for å sjekke hva de hadde forandra, og liker ikke å måtte styre med talent-points'ene mine igjen, de var da perfekt som de var. Logget kjapt av igjen for å si det sånn..hehe..

Pluss at jeg tror jeg må finne meg et nytt guild...og det er litt kav og syns jeg.

Men, når jeg får laptopen min igjen fra service, så har jeg lurt på om jeg skal installere spillet igjen..For nå har jeg tid til å spille litt hvis jeg vil.

skjønner at jeg ikke er helt med på denne tråden, men måtte kommentere alikevel da. men gresk høres ganske likt ut for meg hehe-.- men sikkert kjempe gøy da [:D]

ja du har jo mye mindre talent points nå. Men syntes faktisk det er greiere ;) Kjente det klødde litt i fingra nå så jeg måtte logge på [8D][8D]

2.gangsmamma - Det er ett utrolig gøy spill hvis man klarer å begrense seg litt. Det tar mye tid og en blir FORT hektet

2.gangsmamma - Det er ett utrolig gøy spill hvis man klarer å begrense seg litt. Det tar mye tid og en blir FORT hektet

Kan signere på denne. Mannen min og jeg spilte 6-7 timer nesten hver dag etter jobb, i tillegg til helgene.
Jeg ble nesten letta når det ble krangel i guildet og det ble oppløst. Så hadde man en grunn for å trappe ned på spillinga...

ORIGINAL: Karneol

Kan signere på denne. Mannen min og jeg spilte 6-7 timer nesten hver dag etter jobb, i tillegg til helgene.
Jeg ble nesten letta når det ble krangel i guildet og det ble oppløst. Så hadde man en grunn for å trappe ned på spillinga...

akkurat nå er jeg bare i ett sosial guild så jeg merker jeg trenger ikke tilbringe så mye tid..
Ikke at jeg får noe gear eller noe da men for øyeblikket gjør det meg INGEN TING [8D][8D]

earthen ring...

ORIGINAL: avelilith

earthen ring...

Kom på azune ;)

huff jeg var nettop slem med en spiller HAHA

huff jeg var nettop slem med en spiller HAHA

er du ute på gankings? :P

Blei ikke no spilling i det hele tatt på meg i kveld.

Jeg har flere små karakterer, men min hovedkarakter er vips som er en gnome mage og som ligner på fragle vips.
Husker ikke helt hvilket level hun er, Men jeg fikk med meg den første patchen.
Jeg spilte på silvermoon og i en kul guild som het red raiding hood. Kjempe ålreit guild som ikke var såå seriøs, men var allikevel endel raiding.

Har dere sett "the guild" på youtube? den er skikkelig bra. Ler meg i hjel. http://www.youtube.com/watch?v=grCTXGW3sxQ

Back
Topp