wow!

Tjukkaaa

Forumet er livet
det er ingen her for tiden... tror vi snart må innrømme det vi ikke har villet hittil...

innrømmer INGENTING, for jeg er HER! [:D][:D][:D][8D]

ORIGINAL: Vand

Duh! det er ikke nok med to av oss til et helt forum da![8D] da må du få deg msn heller[8D] blir lettere - samt at man kan ta mye mer skitne vitser på privaten hahah[8D]javascript:void(AddText('[8D]'))

[:o]

Jeg er her.. Bare litt mye jobbing fremover. Åså ble jeg så opphengt i boken jeg leste at jeg klarte ikke legge den fra meg. Men nå er jeg ferdig med den, SÅ nå er jeg her igjen litt. 

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Vand

Duh! det er ikke nok med to av oss til et helt forum da![8D] da må du få deg msn heller[8D] blir lettere - samt at man kan ta mye mer skitne vitser på privaten hahah[8D]javascript:void(AddText('[8D]'))

ja, den var den msn jah............ hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[8D]

VIL HOLDE LIV I LEIREN HER! [8D][:D]

JEG ER I PRAKSIS!

så jeg har null energi til å skrive, leser en gang pr dag ca[;)]

vi skal ikke dø ut vi ksla ikke dø ut!

jeg er her flere ganger daglig jeg!
forresten jobb nesten hver dag, pluss mange innleveringer på skolen. og eksamen er nærmere enn jeg tror! [:'(][:o][:o]

ORIGINAL: chrichri

JEG ER I PRAKSIS!

så jeg har null energi til å skrive, leser en gang pr dag ca[;)]

vi skal ikke dø ut vi ksla ikke dø ut!

Goes for me as well! [;)]

Jeg er her hver dag!! Kanskje ikke alltid like flink til å skrive, men jeg prøver. Jobber jo 100 % så ikke alltid så mye tid... Men i dag er jeg hjemme med syk Nora, så i dag har jeg litt tid [:D]

ORIGINAL: tingeling1

Jeg er her hver dag!! Kanskje ikke alltid like flink til å skrive, men jeg prøver. Jobber jo 100 % så ikke alltid så mye tid... Men i dag er jeg hjemme med syk Nora, så i dag har jeg litt tid [:D]

Back
Topp